Victorious Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Trenger hjelp angående et problem jeg nettopp har fått: Jeg fikk den nye Siemens SXG75 som erstatning for SX1'en som var inne på verksted en lengre tid. Jo da, helt i orden det, tenkte jeg. Men da jeg satte inn mitt 2 år gamle SIM kort fra Mobyson oppstod problemet: Ved oppstart kommer meldingen: "Nettverksk. angitt. Angi" og nedenfor er det et felt for å fylle inn 4 siffer.... Jeg sendte inn mail til Mobyson, men de hevder at dette er en kode som følger med telefonen. Ringte derfor Siemens, og der fikk jeg høre at INGEN siemens telefoner har noen kode som følger med dem, og at det var en nettverkskode den ba om. Så begge skylder på hverandre. Har prøvd 3 andre SIM-kort med stort hell, og ingen problemer, eller spørsmål om inntasting av noen som helst kode.. Noen som har noen tips om hva som er løsningen på denne saken? Frister meg å bare bytte abonnement, siden dette er en 3G mobil, og jeg vet ikke om Mobyson støtter det... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Giacomo Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg fikk den nye Siemens SXG75 som erstatning for SX1'en som var inne på verksted en lengre tid. Jo da, helt i orden det, tenkte jeg. Men da jeg satte inn mitt 2 år gamle SIM kort fra Mobyson oppstod problemet: Hey! Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt. Men kanskje du kan hjelpe meg? Har nemlig en SX1 som er inne på service for 3. gang for det samme problemet - den "dør" etter kort tids bruk... Har sendt mail til telebutikken og skrevet at dersom problemet vedvarer, vil jeg heve kjøpet og kreve kjøpssummen tilbakebetalt. Fikk til svar at det var bare å returnere tlf så tar de en evt reklamasjon med Siemens. Hva var galt med din tlf og hva måtte du gjøre for å få en ny tlf, og i tillegg en SXG75!? Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 hehe. "Hvordan bytte SX1 og få en gratis SXG75"? Jeg vil anbefale deg det samme som telefonforhandleren din sier til deg: Lever den tilbake til Siemens, via dem. Da får de ordne opp med Siemens, eller gi deg pengene tilbake for handelen. Jeg var så heldig å ha en god forhandler, som har pusha mye på Siemens for meg, slik at jeg fikk SXG'en. Men husk dine rettigheter. Du har krav på "tilsvarende eller BEDRE produkt. " Ikke ta imot noe crap. Men hva gjorde Siemens de andre gangene denne feilen oppstod? Ny SX1 tilbake? For den har som kjent gått ut av produksjon nylig.. Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg leste om dette med at man må ha et nytt type SIM kort for å bruke 3G hos NetCom, og at dette kostet ekstra med penger. Bruker ikke Mobyson NetCom sitt nett?? Muligens derfor telefonen min ikke virker med mitt gamle Mobyson SIM da?? Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ville sendt en mail til Mobyson og hørt om de hadde 3g simkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå