Gå til innhold

Ny bærbar til musikk og spill.

Anbefalte innlegg

God aften.

I det siste har jeg lett etter en bærbar for å erstatte min stajonære maskin som brukes mest til spilling, men ettersom jeg har blitt litt lei av det og driver mer med musikk nå, så er ikke det et like stort krav.

De jeg har sett på er denne og denne.. Fins det noen bedre valg med tanke på ytelse? Vil helst ikke gå over 10.000kr ca. Spillmessig så tenker jeg slike spill som Morrowind, GTA SA og noen litt eldre. Ikke det helt nyeste. (Selv om det ikke skader at de fungerer og, selv om det er på lave innstillinger. :p)

Takk på forhånd for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal også kjøpe rimelig bærbar som må kunne dra Half life 2 og CS greit!

Hva med denne?

http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=19

Her kan man modifisere den litt opp og komme på 9000-10000 kr og få en bra spill-PC!

Synspunkter på denne?

5495963[/snapback]

Fin den, men skal man ha samme oppsett som den vist fra netshop, så blir det litt dyrere hos Whitebox.

Lenke til kommentar
hva med shg 8600?

5496352[/snapback]

Jeg har en shg 8630 men den fikk ca 900 poeng i3dmark05. men det er visst noe galt med skjermkortet. skal sende den inn i helgen så skal jeg si ifra hvordan den yter når jeg får den tilbake..

jeg forventer en score i 3dmark05 på 2500 - 3000 (vet ikke om jeg er helt realistisk men :p) ikke mindre enn 2000 i allefall :D

Lenke til kommentar
hva med shg 8600?

5496352[/snapback]

Jeg har en shg 8630 men den fikk ca 900 poeng i3dmark05. men det er visst noe galt med skjermkortet. skal sende den inn i helgen så skal jeg si ifra hvordan den yter når jeg får den tilbake..

jeg forventer en score i 3dmark05 på 2500 - 3000 (vet ikke om jeg er helt realistisk men :p) ikke mindre enn 2000 i allefall :D

5499414[/snapback]

Lykke til! Håper du har god tålmodighet. Følg med på om de henter maskinen samme dag som den ankommer sentralen i Oslo, eller om de venter et par dager før de gidder å hente, så venter en uke før de registrerer at de har mottatt maskinen og så forteller deg at du må vente 10-20 dager på testing. I mitt tilfelle fant de ingen feil, men etter en liten prat med support fant de ut at jeg likevel skulle få hevet kjøpet, og etter å ha ventet i 2 måneder nå er de i ferd med å få overført pengene, det skjedde ikke uten FÅ purringer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...