minotir Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 hva tror der eom jeg lakker kofferten svart (bortsett fra listene og hjørnene? 5542756[/snapback] Kan bli tøft det, skal du bare lakke eller sparkle den flat og lakke? Sort mat eller sort blank lakk da? Skal du ha klarlakk? 5542839[/snapback] blank lakk, pg skal ha det rukle mønstret som er fra før. blir tøffere det enn å sparkle Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, ganske enig med deg der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvordan fetset du hk til kofferten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ser bra ut! Blir nok endel bedre enn min. Orka ikke å legge så masse arbeid i den. http://www.thephreak99.com/prosjektkoffert.htm Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 så fett! klarlakk tror jeg blir best btw.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Blei sinsykt bra dette prixmyo.. (Nei, har ikke sett posten før nå) Lenke til kommentar
minotir Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 kabinettet er så godt som ferdig (skal kansje ha ei vifte til) men har ikke noe kamera, derfor jeg ikke har oppdatert posten. sry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå