Klekkus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Så bra ut det der Håper du lager noen skiser også da Men ta å resize bildene dine før en moderator kommer å stenger tråden din Hvis du laster de opp på forvirra.com/uploads så går du automatiske thumbnails pluss en kode du kan lime rett inn i posten din. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 ok, takker for svar. Resiser bildene mine i kveld. Her er patent løsninga mi nå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Najs! tha master of cable caos! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 "Litt" kabler da... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 da var første post oppdatert. skal ivei og kjøpe utstyr til dremelen etterpå, så lurte jeg på om de har det på byggmakker. (bor på landet så er ikke så mange butikker og velge mellom Lenke til kommentar
minotir Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 har mekka litt og sånt, men når jeg skulle prøve maskina kommer det ikk enoe skjerm hjelp! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hva mener du med at det ikke kom noen skjerm? Det kom ikke bilde? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Hva mener du med at det ikke kom noen skjerm? Det kom ikke bilde? 5530465[/snapback] har fått bilde nå men fikk et annet problem. laga en tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=531970 Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=531970 kan noen pliis hjelpe meg?? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 har fått fixa feilen nå. har bilder jeg skulle lasta opp, men kommer ikke in på forvirra.com.. noen fler som har det problemet? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 skrev du inn forvirra.com/upload ? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) ja, kommer ikke opp noen side nei det er ikke noen andre sider som lager thumbnails da? Endret 1. februar 2006 av minotir Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er fordi forvirra.com er nede for øyeblikket Men ikke fortvil, den vil funke senere Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 1. post oppdatert med bilder Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Så helt kurant ut det der Blir skøy å se nå kofferten virkelig tar form Lenke til kommentar
minotir Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Så helt kurant ut det der Blir skøy å se nå kofferten virkelig tar form 5538112[/snapback] takker. håper det ser litt skøy ut jeg og men drar til syden i morgen, så får ikke fixa på kabinette før om EN uke jaja Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) KOffert pc er så kos det BLir bra bare du tar og trimmer kantene litt bedre Slenger på et Vindu i lokket kanskje og Er ikke som din, Er europris sin. Den var litt større så det hjalp betrakteligt. Har selv laget en, sorry hvis jeg stjeler topicen din(se vedlegg av min, bildet tatt på TG05) Ikke er det for vanskeligt heller. Har Brukt den på alle lan jeg er på, trenger ikke noe annet en kofferten, Lcd skjermen, og en sekk med div stash Bilde 1 Bilde 2 Endret 2. februar 2006 av prixmyo Lenke til kommentar
minotir Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 var nice den da Lenke til kommentar
minotir Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 hva tror der eom jeg lakker kofferten svart (bortsett fra listene og hjørnene? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hva tror der eom jeg lakker kofferten svart (bortsett fra listene og hjørnene? 5542756[/snapback] Kan bli tøft det, skal du bare lakke eller sparkle den flat og lakke? Sort mat eller sort blank lakk da? Skal du ha klarlakk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå