minotir Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Heisann! Har tenkt og lage et kabinett ut av en sølv-aliminiumskoffert. planene er: Koffert Vindu øverst (er usikker på hvordan det skal se ut.) Lage det vanntett i rundt vannkjølinga tilfelle lekkasjer. Røde og blåe neon lys regner med og være ferdig til TG06 Bilder: PLANLEGGING: HVORDAN DEN SER UT NÅ: HAR KUTTA Å FIKSA LITT NÅ! Aluminiums teip som tåler 150 grader. for at maskina ikke skal være så brannfarlig Hovedkort testes Passer ganske bra Alu-teip over elektriker teipen jeg brukte til og teipe sammen dvd og diskett stasjon. (HD blir liggende rett over) Muttre til avstander, slik at Dvd rekker opp Slik blir det seende ut uten strømforskyning Slik med PSU! (skal jeg ta av kabelstrømpene? synes de er stygge jeg...) Det var alt for i dag kom med respons Mvh. Sindre Endret 1. februar 2006 av minotir Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du kan gjerne fortelle litt mer! Eventuelt skisser.. Gjør det og sørg for å poste bilder, hvis ikke blir tråden enten overført til case-mod kategorien eller stengt. Men høres ut som et originalt og spennende prosjekt, men vannkjølinga gir en ekstra piff! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 et bilde fra siden Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Burde ikke dette postes i casemods? worklogs er for prosjekter som er under progres, casemods er for prosjekter som er under planlegning Lenke til kommentar
minotir Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) det kan godt hende. Ei od stund siden jeg har vært på HW. Det er bare og flytte den hvis det trengs Endret 23. januar 2006 av minotir Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 laga en ny skisse i dag, en som er litt mer nøyaktig. Jeg ser at alt ikke får plass i bunn, så jeg fester Hardiskene og radioatoren i toppen. mulig noe av radiatoren blir på utsiden, men så diskreet som mulig kom med respons. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Dette skulle definitivt vært i casemods kategorien Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Kult med koffert-mod, da! Lykke til med å få alt inni der... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Dette skulle definitivt vært i casemods kategorien 5492121[/snapback] takker og spyro: vet det. sorry for feil post Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hehe, joda, ser at du har blitt oppmerksom på det før jeg skrev det. Men gleder meg til du er ferdig med skissene. Da skal jeg jaggu meg følge med. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Hehe, joda, ser at du har blitt oppmerksom på det før jeg skrev det. Men gleder meg til du er ferdig med skissene. Da skal jeg jaggu meg følge med. 5492225[/snapback] takk for det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Flyttes fra worklogs til case-mods. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 kjøpte kofferten i dag, så blir vel mekking på søndagen regner jeg med Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Blir bra detta, satse på det iallefall.. Gjør en ortdelig jobb så skal nok dette bli bra.. Edit: Leif`ern var her gitt.. Endret 27. januar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
minotir Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 takker for respons Lenke til kommentar
minotir Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 takker for respons 5512636[/snapback] kan ta noen bilder etterpå. Så får dere se hvordan det ser ut Lenke til kommentar
minotir Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Bilder lagt til i 1. post. kommer til og legge alle bilder der. Det jeg har putta oppi er fra ei gammel maskin, bruker hardwaren til mal. EDIT: noen som vet hva jeg kan bruke til hoved knapp, og restart knapp? Endret 30. januar 2006 av minotir Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 WoW, her var det små marginer! Ang. power\reset, går det ikke an å modde inn et kontrollpanel ved siden av håndtaket i toppen? KUTGW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå