AssMan2003 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har ikke norsk tastatur, bare saa det er sagt.. Nar jeg skal formatere harddisken under setupen til win2000, faar jeg bare beskjed etter en stund at windows2000 ikke kan formatere disken, den kan vere skadet eller ikke koblet til osv osv.. men den er jo baade koblet til og i fin form.. Ideer? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har du jumpet den riktig? Til win2000 skal den helst være jumpet som master. Har oplevd at det kan bli problemer med CS. IDE kablene har du sjekket dem at de sitter helt inne? Test evnt. med annet IDE kabel. Hilsen tukols Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Har du jumpet den riktig?Til win2000 skal den helst være jumpet som master. Har oplevd at det kan bli problemer med CS. IDE kablene har du sjekket dem at de sitter helt inne? Test evnt. med annet IDE kabel. Hilsen tukols 5485455[/snapback] Den staar som master ja.. ide kabelen er helt inne, for et er trossalt den samme disken jeg sitter aa kj;rer XP paa no as we speak.. Ide kabelen er fin.. Saa forstaar ganske lite her jeg sitter.. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vil det si at du er i gang med å lave en dual boot på den? Så du får både xp og win200 på samme harddisk? I så tilfelle kunne du prøve å formatere drevet den skal ligge på inne fra winxp. Hilsen tukols Lenke til kommentar
tukols Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja OK. Ser jo svaret i den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå