Complexity Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 En kompis har en acer ferarri som plutselig døde her om dagen.. han spilte wow og så slo pc'en seg av.. da han slo på så kommer bare opp. "No operative System found" kjørte ultimate boot cd og jeg fikk beskjed om at ingen hdd var funnet.. og i dag har han funnet ut at hardisken lager hakkelyder som aldri har vært før når han starter opp.. så tror hardisken er ødelagt.. Det jeg da lurer på er om man kan instalere windows på en ekstern harddisk? Han får lettere tak i det en ny intern harddisk og han er avhengig av den til skolearbeid\wow.. Ps: blir gla for raskt svar... skal snart til han Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det skal gå ja, men jeg ville ikke forventet meg allverdens ytelse.. Lenke til kommentar
steira Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hvis HD er ødelagt kan det hende du må sende maskinen inn, I og med att all hardware i maskinen er låst opp mot bios, Dvs. hvis du installerer en ny disk kan det hende at serienummeret på disken er lås opp mot bios. Har hatt det samme problemet selv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Hvis HD er ødelagt kan det hende du må sende maskinen inn, I og med att all hardware i maskinen er låst opp mot bios, Dvs. hvis du installerer en ny disk kan det hende at serienummeret på disken er lås opp mot bios. Har hatt det samme problemet selv. 5485327[/snapback] ahh... kjipt jaja.. han vurderer å selge den å kjøpe seg stasjonær da.. koster det mye for en sånn orginal harddisk da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå