Gå til innhold

Tilbud om ny telefon fra Telenor Mobil

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble oppringt fra en selger for Telenor Mobil. Han kunne tilby 3100 i subsidier på en hvilken som helst telefon, dersom jeg går over fra Chess Knockout til Fri120. I utgangspunktet er jeg ikke veeeldig interessert, men dersom det finnes en telefon jeg vil ha kan det jo være aktuelt.

Finnes det en telefon som ikke er alt for dyr, men som har noenlunde god PDA-funksjonalitet? Har i dag T630, som har en kalender og litt sånt, men den er ikke helt det store.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på testen til QTek 8310, og det virker jo som en flott telefon. Vil den være "gjeldende" på markedet en stund, eller kommer det snart en ny modell?

Hadde også vært litt fint med synspunkter ang. Windows mobile VS Symbian og andre alternativer.

Edit: har den touchscreen/penn, eller må man bruke tastene?

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Den vil nok være gjeldende på markedet en god stund fremover ja.

Den har ikke touchscreen. Men jeg savner det ikke. Iallfall ikke på en så liten mobil.

Personlig er win mobile min store favoritt, da jeg føler man får en mer konfigurerbar mobil.

Lenke til kommentar
Den vil nok være gjeldende på markedet en god stund fremover ja.

Den har ikke touchscreen. Men jeg savner det ikke. Iallfall ikke på en så liten mobil.

Personlig er win mobile min store favoritt, da jeg føler man får en mer konfigurerbar mobil.

5488190[/snapback]

jeg anbefaler Symbian OS som på p800, p900 og p910! Har hatt Qtesk s100 og 9300 (som har symbian) men jeg kan ikke sammenligne noen av dem som med p910i! p910 e en KONGE telefon:)

venter på p990i:D

Lenke til kommentar
Hvordan kan du få store regniner i posten, når du får to timer "gratis" ringetid i måneden?

Det er jo klart at viss du sender mye sms, så bør du heller velge Djuice Nonstop...

Ser ikke helt hva du mener.

5516150[/snapback]

hvordan kan du påstå at du får to timer gratis ringetid? du betaler tross alt 1,90,- pr min de 120 første minuttene, så går prisen ned til 0,79,- etter det (eller 1,38,- når du ringer en annen operatør)

sier seg jo selv at regninga kommer til og stige betraktelig iforhold til chess knockout som han har nå, der er ringeprisen 0,55,- pr min, og sms prisen er 0,59,- iforhold til telenor sine 0,69,-

Lenke til kommentar

Takk for gode innspill. Jeg får hvertfall mer og mer lyst på Qtek 8310 / I-mate SP5 (samme mobil) :D Han Telenor-selgeren har ikke ringt meg opp. Tror nok jeg hadde spart litt på Fri120 dersom jeg får subsidiert 3100 kroner, men det er kanskje like greit å fortsette med Chess og vite at jeg eier både mobil og abonnement selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...