kamspro Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 dette er min PC som jeg har bygget selv: Prosessor (CPU): Pentium 4 3.0GHz 800MHz 2M Boxed Minne (RAM): GEIL 1gib (2x512MB) DDR2 PC4300 533MHz Grafikk-kort: MSI Radeon X700Pro 128MB hovedkort: Msi Mainboard S-775 Intel 945P ATX Audio GbLAN Raid 1394 Retail hver gang jeg slår på pcen får jeg en feilmelding (det er ingenting på skjermen men jeg ser det på noen dioder bakpå pcen) da må den stå sånn i 5-10min før jeg må trykke på av knappen og slå den av, og deretter slå den på igjen. Da funker pcen! når jeg ser filmer og slik lagger det! den er treg i oppstart! den skulle vært raskere! jeg får fps dropp bare jeg ser en motstander! noen ganger ned på 96fps(som bryr meg rett i drit-pipa) og de fleste gangene ned på 50-60fps! og ja, jeg har: low fps config de nyeste driverne nyeste direct X low fps models oppdatert open GLen Vsync er off! som sakt har jeg bygget pcen selv så det kan hende at det er noen menneskelige feil vær så snill og hjelp meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vel, X700 Pro er ikke kraftig, og prosessoren er ikke en spillprosessor, men jeg tror at det er litt unormal lav ytelse. Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
kamspro Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) 450W strøm og northon antivirus 2005 Endret 23. januar 2006 av kamspro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå