XanderX Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Når jeg skal brenne en fil på 4,4 gb på 8x så skal det ta ca 8min,mn det gjør den ikke den bruker 14min, buffernivå hopper ifra 100 og ned til 20%. Dette skjedde etter at jeg instalerte et nytt hk. ECS Extreme KN1 SLI. Kan noen hjelpe meg Endret 23. januar 2006 av XanderX Lenke til kommentar
bengh Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvis du ikke la inn operativsystemet på ny etter at du skiftet HK ligger nok feilen der. Ellers er Norton antivirus en elefant som lagde tilsvarende problemer for meg. Lenke til kommentar
djupevik Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det kan vere at spilleren din har blitt satt til PIO modus istedenfor DMA. Dette endrer du ved å gå inn på Maskinvarebehandling og velger egenskaper for ata/ide- kontrollere. Noe slik iallefall.. Husker ikke helt, og får ikke sjekka på pcen jeg sitter på nå Men om du leter litt så finner du den nok Lenke til kommentar
spurv Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Er nok som djupevik her sier . Du burde avinstallere IDE driverene.. og restarte.. og da skal de legge seg inn igjen, og da bruker ting og tang å fungere fint. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 det står'book type' er automatisk satt til dvd-rom, hva menes med dette og hvordan ordner jeg dette? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) At booktype er satt til dvd-rom er vel bare en fordel, og har ikke noe med at brenneren din er treg. Det betyr rett og slett at dvd+r platene dine blir identifisert som dvd-rom istedenfor dvd+r og derfor gir mye bedre kompabilitet med andre dvd spillere. Endret 25. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå