Ybbe Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har akkurat fått et nytt kabinett, jeg satt i hk`et og puttet i d "meste"...Men da det stor øyeblikket kom, jeg skulle starte den opp, skjedde det ingen ting :sad:...Det er lys på hk`et...Hva er galt....trenger hjelp...fort :sad: [ Denne Melding var redigert av: slaktaren på 2002-09-12 22:04 ] Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 har kabinettet kortsluttet hk? er lett å glemme skruene imellom eller de små metallbitene. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 men det er jo lys på hk`et...hmmm... Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 ja men visst d har kortsluttet...er det ødelagt da??? må jeg få meg et nytt et??? Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg greide dette.... satte i et sånnt skruefeste på hk plata der det ikke var skruehull på hovedkortet. Ingenting virka til jeg skrudde hovedkortet av og starta det opp ute av kabinettet... fant hva som var galt, skrudde ut festet og satte alt sammen sammen, virka fint det... men det er sikkert ikke så "sundt" for hovedkortet. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 skal sjekke...takk Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 22:18, MelonMob skrev:Jeg greide dette.... satte i et sånnt skruefeste på hk plata der det ikke var skruehull på hovedkortet. Ingenting virka til jeg skrudde hovedkortet av og starta det opp ute av kabinettet... fant hva som var galt, skrudde ut festet og satte alt sammen sammen, virka fint det... men det er sikkert ikke så "sundt" for hovedkortet. Hva mener du med å sette i et skruefeste der d ikke var skruehull??? Tok hk`et ut av cha men d virket ikke...er ikke helt sikker på panel`et...hmm...trenger svar...haster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå