cmi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Bare den ene sida? så kan du skjekke hva feilen er så retter jeg det opp på di andre... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Produsentene har som oftest en link som heter "Terms of use". Der forklarer de på et uforståelig språk hva de mener. Det er vanlig at de inkluderer en linje som ligner på denne "You are prohibited to modify, distribute, transmit or publicly display the materials displayed on the site for any commercial purpose.". Hvis du leser litt mellom linjene så betyr det at så lenge du ikke tjener noe på websiden din så bryr de seg ikke. Hvis du vil være helt sikkert så er det lurt å spørre, noen produsenter vil gladelig overøse deg med høyoppløselige orginalbilder mens andre ikke svarer på henvendelser i det hele tatt. 5491354[/snapback] Det du kaller "terms of use"... finner ikke det på nikons side jeg, kansje jeg er blind ? Lenke til kommentar
tre1 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 All materials on "Nikon Websites" are protected by copyright laws, related agreements and other laws (collectively "Copyright Laws") of each country throughout the world. Except for cases permitted in writing by these "Terms" or "Nikon Websites", you are prohibited from using any material (including duplication, modification, uploading, presentation, transmission, distribution, licensing, sales and publication) by the "Copyright Laws" except for non-commercial and personal purposes. If you want to use any materials on "Nikon Websites", you need to obtain "Nikon's" prior written permission KILDE: http://www.nikon.co.jp/main/eng/usage/group-info/index.htm Så det skal nok gå bra, skal du se og pssst: fotogalleri, ikke foto galleri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå