Zerge Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg bor ca. 1500m fra sentralen og får rundt 740KB/s inn og 40KB/S ut samtidig hvis jeg jobber litt for det:) 6mbit's linja til bluecom. For meg er uansett ikke hastigheten det viktigste, men det at bluecom leverer en stabil tjeneste uten restriksjoner på noe plan (nat=tull!) Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er det noen som leser dette som i det hele tatt har fått 6000kbps eller innenfor 5900-6000kbps hastighet hos Bluecom? Jeg har topp utstyr hjemme (cat 5 kabler og alt) men har aldri fått mer en 5500-5600kbps hastighet. Det mangler tross alt 500kbps på det man betaler for...! 5645217[/snapback] Jepp, som nevnt ovenfor. Måler idag TCP:6200 UDP:6500. Ping til VG 9ms. Stabil som fjell. Linjelengde 1140 m. Er kanskje en av de heldige da. Men der jeg bodde før var det myyyye problemer med hastigheten fra Bluecom ja. MVH TommyL 5645838[/snapback] Okay, da har Ventelo Bluecom hatt "omstruktureringer" i nettet i Telemark og Vestfold inatt....tenkte med en gang at dette høres absolutt ikke bra ut. Og mistanken var begrunnet, har målt endel med TPTest idag, har nå UDP 5.4 Mb TCP 5.6 Mb, gått ned 800kb etter stuntet dems inatt. Takk Ventelo! Ikke noe dramatisk selvfølgelig, men er redd for at dette er bare begynnelsen på visa etter Ventelo har tatt over skuta. MVH TommyL Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vel, hos meg så satte de ned linja helt ned til 4mbit...Skal opprinnelig ha 6mbit da...Nei, nå er det slutt på min tålmodighet så jeg vil finne meg en annen ISP som kan levere minimum 6mbit til meg...Ventelo Bluecom ser ut til og gi faen i kundene sine for tiden...At de holder på og flytte support og salgsavd. er meg likegyldig...Skal de leke butikk så får de jaggu meg greie og hjelpe kundene sine...De begynner faktisk og ligne litt på Tiscali for de som husker og ille de var... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg får 5.5/540.. Litt dårlig Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Etter "omstruktureringer" i nettet til bluecom, så har jeg fått ny ip uten reverse, og hastigheten, vel.. hastigheten suger rett og slett svette baller. Før i går så hadde jeg 4mbit ned og 0.4mbit opp, samme ip siden juli 05, og null tull. .. men nå lakker det nok mot ny isp. Han som tok telefonen på support i kristiansand (sandefjord-supporten til bc blir jo lagt ned, lenge leve ventelo.. not.), virka ikke særlig smart heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå