IceBlock Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Skal ha to LCD skjermer, en for hvert PC. Tenkte at jeg skulle kjøpe to billige LCD siden jeg ikke har plass til to CRT skjermer. Fant en til 1688,- NOK på datakjeden.no http://www.datakjeden.no/default.asp?bID=2&sm=sr_7d Orion 17" lcd sort Samsung panel høytt. SXGA 1280*1024 350:1 16,7 Heter den. Eller hvis den SUGER og er virkelig helt ubrukelig er det noen andre skjermer som kan kjøpes billig, så jeg kan kjøpe to? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 bruksområdet er en fordel å nevne ? Lenke til kommentar
IceBlock Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 all-around egentlig, men med ordentlig farger. Lenke til kommentar
Teater Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Usikker på om du vil ha to skjermer til samme pc, men vil bare nevne at hvis du skal ha de i span mode tror jeg du må ha to av samme skjerm, eller i det minste lik oppløsning. Jeg er selv på utkikk etter noen ikke for dyre skjermer til dette formålet og har i den anledning prøvd å samle det jeg finner av skjermer til under 2500,- Håper at folk vil si hva de synes om dem også. Kanskje noen av dem kan være aktuelle for deg. Hvilken 19” skjermer til unner 2500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå