dubidub123 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Problemet er følgende: Har en maskin som står svivende som jeg bruker til FTP Server. Maskinen er en 1.3 GHZ, med 512mb ram, ikke særlig skjermkort eller noe slikt. Når jeg starter maskinen går alt flott, jeg laster litt opp og litt ned fra den. Men etter en stund (Kan være alt fra 15 minutter til 6 timer) så fryses hele maskinen, jeg ser skjermbildet men alt er liksom låst. Trodde før det kunne ha noe med varmen og gjøre (Sto inne på ett serverrom før) men prøvde å sette maskinen på ett iskaldt rom og samme feil oppstod enda. Har og prøvd å ta ut en ram brikke å kjøre kun med 1 av gangen for å sjekke om det kan være rammen som er feil. Forslag til hva som er galt? Hvordan fikse? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sjekk om det er støv i vifter i maskina. Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Nå: Windows XP. Testet med: Win2k og Win98 samme problem der. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Tror feil er lokalisert! Tok ut harddisk kontroller (2 SATA disker koblet til) maskinen gikk helt fint i 24 timer. tok i harddisk kontroller igjen, men med kun 1 disk i, maskinen sviver fint. Så må nokk være den har akkurat for lite strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå