Gå til innhold

Hvor blir det av Siemens S75

rayrod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt døfødt å lansere denne modellen så sent uansett, de nye fra B-S som S88 utkonkurrerer denne, og K750i som har vært på markedet snart et år er også et bedre valg med tanke på mp3-spiller og kamera... Om den skal ha mulighet til ås elge noe bør den komme umiddelbart

5484383[/snapback]

Veldig gode poeng, men dette er jobbsammenheng så jeg har ikke noe valg.

Forstår det sånn at denne tlf allerede er ute i Europa, men norske Siemens ville utbedre feil før de gav den ut. De bør ha fikset rimelig mange bugs siden september, men det hjelper jo lite hvis den er halvveis utdatert i forhold til konkurrerende modeller.

Lenke til kommentar

o2 har vel eksklusivitet på S75 noen måneder såvidt jeg husker?

Den ble i allefall lansert i tyskland i november/desember, men bare hos o2 + uavhengige webshopper.

Å si at S88 utkonkurrerer S75 blir ikke helt riktig, spesielt uten å ha testet begge. S88 er mer multimedia-mobil og selv om spesifikasjonene ser mer imponerende ut så er det mye annet som avgjør om en mobil bra eller ikke.

S75 er en EDGE-mobil, så da er den uansett ingen direkte konkurrent til S88 (eller K750).

Lenke til kommentar

Det enkleste vil være å sammenligne ut ifra specs, jeg eier K750i selv og har prøvd S75, den er en god mobil med mye bra, men den kommer drygent sent spør du meg... Det er ikke EDGE eller ikke som avgjør om mobilen kan sammenlignes, 3G kan jeg være enig i, men EDGE som kun er raskere overføring av data en GPRS gjør ikke tlfen usammenlignbarn. Eks samsung D500/D500E...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...