_Nitro_ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei Har ett Lanzar SVTK100N Tuner kit! Men jeg finner ingen dokumentasjon på dette kittet noen plasser! Har prøvd å sendt mail til både bilradiospesialisten og lanzar, men jeg har ikke fått noen svar enda! Noen her som har litt peil på denne tuneren? På forhånd takk Geir H Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hva er det du trenger å vite? Det er jo ganske enkle plug and play saker det der. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hva er det du trenger å vite? Det er jo ganske enkle plug and play saker det der. 5484580[/snapback] Hehe! Ja det er sant det er ganske så plug-and-play. Men når det ikke står en noe på en boksene så blir jeg litt i tvil! :S Som du ser her på dette bildet så har du en svart boks! (Til Venster med kabler) Hva i allverden er det? Jeg skruvde opp den å så litt på kretskort, og kom fram til at det kansje var en antenne forsterker av noe slag?(Muli jeg tar grundig feil her). I såfall så har du 3 plugger som går ut fra denne tingen! Hvor i all verden skal disse kobles? Føler med som ett naut her nå! Har jo aldri hatt noe spesielle problemer med annet utstyr! Men når det ikke står noe så har man ikke noe spesielt lyst til å prøve seg frem heller! Endret 23. januar 2006 av _Nitro_ Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Etter det jeg kan se og tolke er det en plugg for strøm, en for lyd og en for bilde som går ut. Strøm lengst bort, deretter bilde, så lyd. Mulig jeg tar grassat feil her men det er nå min magefølelse... Antenna er vel den som går inn i RJ45 kontakten på den andre boksen. Er det ikke minijackplugghull med fargekode et eller annet sted da? Finnes det et ekstra hull for strøm på sigarettenneradapteret som samsvarer med pluggen øverst til venstre av de tre som går ut av boksen? Håper det var litt til hjelp Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Etter det jeg kan se og tolke er det en plugg for strøm, en for lyd og en for bilde som går ut. Strøm lengst bort, deretter bilde, så lyd. Mulig jeg tar grassat feil her men det er nå min magefølelse...Antenna er vel den som går inn i RJ45 kontakten på den andre boksen. Er det ikke minijackplugghull med fargekode et eller annet sted da? Finnes det et ekstra hull for strøm på sigarettenneradapteret som samsvarer med pluggen øverst til venstre av de tre som går ut av boksen? Håper det var litt til hjelp 5484765[/snapback] Denne sigarett tenner dutten har jeg ikke! Den er klipt bort! Så spankulerer! :S Må skru opp boksene å tenke litt! Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Etter det jeg kan se og tolke er det en plugg for strøm, en for lyd og en for bilde som går ut. Strøm lengst bort, deretter bilde, så lyd. Mulig jeg tar grassat feil her men det er nå min magefølelse...Antenna er vel den som går inn i RJ45 kontakten på den andre boksen. Er det ikke minijackplugghull med fargekode et eller annet sted da? Finnes det et ekstra hull for strøm på sigarettenneradapteret som samsvarer med pluggen øverst til venstre av de tre som går ut av boksen? Håper det var litt til hjelp 5484765[/snapback] Denne sigarett tenner dutten har jeg ikke! Den er klipt bort! Så spankulerer! :S Må skru opp boksene å tenke litt! 5485157[/snapback] Jeg som skrev det forrige innlegget! Autologin crap! Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Ble ikke noe klokere desverre! Fant plasser til alt bortsett fra den gule jacken og den andre runde svarte. Det jeg fant ut av kablene når jeg leste på kretskortet var! Gul Jack: 2leders ene står det video og den andre jord (GND) Svart Jack: 2leders ene står det antenne out og den andre jord (GND) Svart Rund Plugg: 2leders ene står det 9,5v og den andre jord (GND) Har funnet plass til den svarte jacken! Men hvor skal de andre?? Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Denne boksen jeg har spekulert en del på! Der går alle pluggene fra Diversity antenna inn! Så noen som klarer og forklare meg noe mere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå