Fiction Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har et problem med når jeg starter XP så fyrer den opp 5-6 versjoner av devldr32.exe i task list. Problemet blir da selvfølgelig at den bruker lang tid på oppstart ( les:3-4 minutter ) samt at jeg må inn i task list og skru av alle utenom 1 versjon. CPU står på 100% så lenge det er mer enn 1 av de som kjøres. Det jeg lurer på er hvordan får jeg slettet de andre commandlines i XP så den bare startes 1. Gang?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har du Soundblaster Live? Prøv i tilfelle å avinnstallere --> reinnstaller. Lenke til kommentar
Fiction Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 ja men det har jeg avinnstallert utenom windowsdriverene.. Har SB 1024 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Tydeligvis ikke avinnstallert fullstendig. Google litt og se om du finner mer om akkurat samme problem, evt. instruksjoner om hvordan du fullstendig avinnstallerer driverne. Lenke til kommentar
Fiction Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 okI.. Tnx.. skal teste dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå