Gå til innhold

Pentium D får nye priser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg ikke det er så veldig aktuelt med disse CPUene, selv om de blir billigere om en stund.  Da hadde jeg heller ventet til Intels nye genrasjon (evt kjøpt en AMD om det haster).

AtW

5485692[/snapback]

Neida haster ikke for meg har en P4 3,2 som klarer 3,8 stabilt og gjør en bra jobb, ellers vurderer jeg både Intel og amds kommende cpuer,dagens amd er liten vits i da de jo skal over på ny sokkel snart .

5486508[/snapback]

Det tar nok litt tid før hovedkort og brikkesett er klare til kundene. Samtidig vil nye prosessorserier være dyre i begynnelsen.
Lenke til kommentar
Den har jeg litt problemer med, hvis HT hjelper betyr det at oppgaven er flertrådet, da går det jo helt fint å begynne med neste bilde også på din AMD selv om bildet som holder på i bakgrunnen går veldig tregt.

5486751[/snapback]

Nei du får den samme ventingen om du deaktiverer HT på en p4, et annet eksempel du holder på med et bilde og så aktveres feks virsusscanningen på maskinen slår du da ikke denne av blir prosessen utrolig treg,dette merkes knapt på en P4 HT.

Jeg holder så mye på med dette at jeg vet det er tilfelle og det har irritert meg lenge,ved bruk av en X2 så forsvinner jo dette,men som sagt dagens dobbeltkjerner fra amd er uaktuelle siden de også skal over til ny sokkel og da er det ikke relevant å kjøpe noe som er ut i morgen .

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg ikke det er så veldig aktuelt med disse CPUene, selv om de blir billigere om en stund.  Da hadde jeg heller ventet til Intels nye genrasjon (evt kjøpt en AMD om det haster).

AtW

5485692[/snapback]

Neida haster ikke for meg har en P4 3,2 som klarer 3,8 stabilt og gjør en bra jobb, ellers vurderer jeg både Intel og amds kommende cpuer,dagens amd er liten vits i da de jo skal over på ny sokkel snart .

5486508[/snapback]

Det tar nok litt tid før hovedkort og brikkesett er klare til kundene. Samtidig vil nye prosessorserier være dyre i begynnelsen.

5486759[/snapback]

Er klar over det men de ekstra kronene spiller mindre rolle da jeg ønsker et system som gjør den jobben jeg skal ha det til å gjøre glatt og smertefritt :)

Hakking/venting er utolig irriterende i lengden selv om det bare er noen sekunder her og der .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...