asad Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Og driver med video-redigering.Vil det ikke være mulig å ha en fil større enn 4 Gb da?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Adobe Premiere har en løsning som lar deg redigere og ta opp større filer, men hvis du lagrer som fil klarer den ikke å lage filer over to gb noe som går kraftig utover kvaliteten. Men med Dv in burde det gå bra... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 bruker du xp sin oppgraderingsfunksjon så mister du ikke data hvis du konverterer men 9x system klarer ikke finne disken Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 jeg har winXp.Kan jeg konvertere uten å miste data sier du? Jeg har ikke lyst til å bruke Partision magic da...har dårlig erfaring med den fra før av.. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Du trnger ikke PM bare skriv convert C: /FS:NTFS vis det er c: da :smile: Husk backup av system filer da. Kan ikke garantere 100% men er 99.99% sikker på at du ikke får noen korupte filer er jeg Edit: backup [ Denne Melding var redigert av: iron_knuckle på 2002-09-12 23:21 ] Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 og da mister jeg ikke noe data? Takker! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: asad skrev (2002-09-12 23:21):og da mister jeg ikke noe data?Takker! Det kan du ikke være sikker på at du ikke gjør, Men det samme skrev han andre i posten over. Husk backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå