Arcticus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei entusiaster. Jeg har i dag kommet over et splitter nytt ubrukt Olympus e300 til 50% avslag på ny pris, hvilket de sier er ca. 8200,- jeg har lenge tenkt å kjøpe et speilreflekskamera (aldri hatt) så jeg lurer kort og godt på om dette er noe jeg bør slå til på ? Også tatt i betraktning at jeg er nybegynner...... Må gi beskjed i løpet av noen timer, så det haster litt. TAKK ! PS: det er forøvrig MED objektiv Endret 23. januar 2006 av Arcticus Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei entusiaster. Jeg har i dag kommet over et splitter nytt ubrukt Olympus e300 til 50% avslag på ny pris, hvilket de sier er ca. 8200,-jeg har lenge tenkt å kjøpe et speilreflekskamera (aldri hatt) så jeg lurer kort og godt på om dette er noe jeg bør slå til på ? Også tatt i betraktning at jeg er nybegynner...... Må gi beskjed i løpet av noen timer, så det haster litt. TAKK ! PS: det er forøvrig MED objektiv 5484034[/snapback] Det har hvert på tilbud for 3990, men dette er utsolgt nå. Ingen ville gitt 8200 for kameraet lenger da det er en utgående modell. Men når det er sagt Olympus e300 for i overkant av 4000, er et kjøp hvor du får veldig mye kamera for pengene. Men det krever selvsagt at du har behov for et speilrefleks hvis du ikke er det jo ikke noe vits i å kjøpe det. Endret 23. januar 2006 av modin Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Synes likevel at man må kunne prute på den prisen. Tross alt koster det bare 1800 mer for det klart bedre E-500, og det er nytt fra butikken. Tross alt er det ikke ubetydelig at et kamera er brukt. Jeg vil si at bruktprisen på en E-300 ikke bør overstige 3000 uten kort. Det er tross alt 75% av siste nypris på modellen. Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hvis dette kameraet blir solgt ubrukt på bruktmarkedet høres det nesten ut som det her er snakk om en fyr som har kjøpt kameraer for XD sine tilbudspriser, og håper å få solgt det videre for mer. ps. Ser foresten at fotomagasinet/fotovideo har kameraet for 4000 kroner, men er vel kanskje heller tvilsomt om de klarer å levere siden de er tomme på lager. Endret 24. januar 2006 av modin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå