Boralis Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 hvor mye kan man regne med å øke øverklokking med ved hjelp av vannkjøling kontra luft Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 jeg har en tb1400 og den klokka omtrent ikke noe med luftkjøling, klarte ca 5 mhz på fsb. nå har jeg laget vannkjøling og kjører på 170*9 og det går med 2 i volt. fordelen med vannkjøling er jo også at det er( kan være ) lydløst. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 fikk nettopp vannkjølings-kit'et mitt (magnum cpu + gpu + chipset) og monterte alt på en pinglete 120mm radiator. ligger på 50 grader under load, kontra 50 grader under load med boxed vifte (p4 [email protected]).. men når netconnection får inn black ice extreme II (2 uker til, sånn ca.), da blir det andre boller. regner med jeg får tynt ut et par hundre mhz ekstra. det beste er at det er nærmest lydløst. nå hører jeg faktisk at seagate barracuda'en jobber. :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 ja jeg ville ikke kjøpe en pinglete radiator på nett så jeg var på bildynga og kjøpte en register-radiator. nå kjører jeg med en 30 litersdunk til å sette vin i. kjøler tilstrekkelig men er ikke noen skjønnhet. vil du se? http://home.no/badmonkey/8.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå