Sinsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som har fått Opera Mini til å fungere med 6233? Min vil ikke koble seg opp på nettet 6373149[/snapback] Ja, fungerer flott her... er internettilgangen ok med den innebygde browseren? Jeg bruker versjonen: opera-mini-2.0.4062-advanced-int.jar Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det står at det er 3,2 MB ledig minne på telefonen. Jeg har omtrent ikke lagt til noe selv, og da kun små filer. Telefonen har jo 70 MB minne. Telefonen angir så mye minne brukt: Galleri: 2,6 MB Meldinger: 0,7 MB Programmer: 614 kB Bokmerker: 0,1 kB Da skal det da være mer enn 3,2 MB ledig? Nei, dette skjønner jeg ikke 6372620[/snapback] Så vidt jeg har forstått leveres telefonen med 6MB innebygget minne + et minnekort på 64MB, skikkelig på kanten marketsføring, men det virker som om det er slik det er. Ikke et veldig stort problem da man kan sette opp det meste til å lagres direkte til minnekortet. 6373034[/snapback] Ok, da skjønner jeg! Ja det så jo ut som det var internminnet som var på 70 MB. Da viser minneopplysningene korrekte tall. Takk for oppklaringen Skal ut og anskaffe et større minnekort! Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som har fått Opera Mini til å fungere med 6233? Min vil ikke koble seg opp på nettet 6373149[/snapback] Ja, fungerer flott her... er internettilgangen ok med den innebygde browseren? Jeg bruker versjonen: opera-mini-2.0.4062-advanced-int.jar 6373176[/snapback] Jepp, den innebyggede funker fint... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som har fått Opera Mini til å fungere med 6233? Min vil ikke koble seg opp på nettet 6373149[/snapback] Jepp fikk den til å virke på første forsøk. Nå har jeg Netcom, kjøpte uten abb men det var forhåndsinstallert setup for både Telenor,Netcom og Tele2 så gikk på nett med en gang Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Har Chess med Netcom dekning. Alt funket fint med det innebyggede, unntatt Opera Mini da. Hmm... Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har Chess med Netcom dekning. Alt funket fint med det innebyggede, unntatt Opera Mini da. Hmm... 6373218[/snapback] Hvilken versjon lastet du ned? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Har Chess med Netcom dekning. Alt funket fint med det innebyggede, unntatt Opera Mini da. Hmm... 6373218[/snapback] Hvilken versjon lastet du ned? 6373251[/snapback] Samme som deg. Men fant ut av det nå. Bare sjekket litt rundt. Måtte sette opp et egendefinert tilgangspunkt... Lenke til kommentar
bob999 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Nei, beklager, det funker ikke, det går ikke med mer enn 2 ukers mellomrom. Dette er da sikkert en begrensning i Nokia PC Suite. Det er bare den første avtalen som kommer med. 6373104[/snapback] OK! Da fortsetter letingen etter min neste telefon... Takk for hjelpen, uansett. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 QVGA 262-display med 144 farger og 320 x 240 piksler Mon tro hva dette skulle være? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18018&cid=5760 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 QVGA 262-display med 144 farger og 320 x 240 piksler Mon tro hva dette skulle være? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18018&cid=5760 6373649[/snapback] Den første gangen de skriver om kameraet sier de også det har "8x presis"! :!: Lenke til kommentar
rmon Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Koster 895,- fra siba.no med Tele2 Mobil Pluss (12mnd) Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har prøvd å hente ned epost og prøvd å sende men dette funker ikke... får opp : kan ikke koble til, sjekk innstillingene. Vel jeg fulgte den veivisern som kom opp i starten så det skal være i orden.. jeg har kjøpt denne uten abb. så det kom med ferdig instal. wap/mms til Tele2, Telenor og Netcom.. men føler det mangler noe.. Hvis jeg går inn på mellingsinnstillinger, E-postmeldinger for epost så finner den ingen ting. Det står : ingen innstilling funnet, kontakt tjenestelevrandør. Jeg har Telenor epost adresse og netcom abb. dette har fungert helt greit på alle di andre mobiler jeg har hatt.. men føler at det mangler noen oppsett.. (som ennå ikke er lagd føler jeg) Vil bare legge til at jeg får sendt sms, mms og wap er ikke noe problem.. jeg har tilogmed inst. Opra og vært på nett og lasta ned.. så ingen problemer her nei. Noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har prøvd å hente ned epost og prøvd å sende men dette funker ikke... får opp : kan ikke koble til, sjekk innstillingene. Vel jeg fulgte den veivisern som kom opp i starten så det skal være i orden.. jeg har kjøpt denne uten abb. så det kom med ferdig instal. wap/mms til Tele2, Telenor og Netcom.. men føler det mangler noe.. Hvis jeg går inn på mellingsinnstillinger, E-postmeldinger for epost så finner den ingen ting. Det står : ingen innstilling funnet, kontakt tjenestelevrandør. Jeg har Telenor epost adresse og netcom abb. dette har fungert helt greit på alle di andre mobiler jeg har hatt.. men føler at det mangler noen oppsett.. (som ennå ikke er lagd føler jeg) Vil bare legge til at jeg får sendt sms, mms og wap er ikke noe problem.. jeg har tilogmed inst. Opra og vært på nett og lasta ned.. så ingen problemer her nei. Noen som kan hjelpe meg 6374489[/snapback] Har netcom en egen server for utgående e-post, og har du satt opp denne? Innkommende e-post gikk av seg selv for meg, la bare inn server, servertype og brukernavn/passord. Fungerer ikke dette heller for deg? Ser alt ok ut hvis du ser på e-postinstillingene etter at veiviseren er gjennomført? Mine instillinger er: Server for inkommende e-post: Servertype:POP Servernavn:mail.chello.no e-post:Mitt brukernavn Passord:passord Server for utgående e-post: Servernavn:smtp.mobilpost.no (telenor abb.) Passord:"ikke nødvendig" Tomt på brukernavn og passord. Avanserte innstillinger er default. Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har prøvd å hente ned epost og prøvd å sende men dette funker ikke... får opp : kan ikke koble til, sjekk innstillingene. Vel jeg fulgte den veivisern som kom opp i starten så det skal være i orden.. jeg har kjøpt denne uten abb. så det kom med ferdig instal. wap/mms til Tele2, Telenor og Netcom.. men føler det mangler noe.. Hvis jeg går inn på mellingsinnstillinger, E-postmeldinger for epost så finner den ingen ting. Det står : ingen innstilling funnet, kontakt tjenestelevrandør. Jeg har Telenor epost adresse og netcom abb. dette har fungert helt greit på alle di andre mobiler jeg har hatt.. men føler at det mangler noen oppsett.. (som ennå ikke er lagd føler jeg) Vil bare legge til at jeg får sendt sms, mms og wap er ikke noe problem.. jeg har tilogmed inst. Opra og vært på nett og lasta ned.. så ingen problemer her nei. Noen som kan hjelpe meg 6374489[/snapback] Har netcom en egen server for utgående e-post, og har du satt opp denne? Innkommende e-post gikk av seg selv for meg, la bare inn server, servertype og brukernavn/passord. Fungerer ikke dette heller for deg? Ser alt ok ut hvis du ser på e-postinstillingene etter at veiviseren er gjennomført? Mine instillinger er: Server for inkommende e-post: Servertype:POP Servernavn:mail.chello.no e-post:Mitt brukernavn Passord:passord Server for utgående e-post: Servernavn:smtp.mobilpost.no (telenor abb.) Passord:"ikke nødvendig" Tomt på brukernavn og passord. Avanserte innstillinger er default. 6374648[/snapback] Har nå prøvd å sette det opp slik du har gjort her og ting har skjedd.. men fungerer ikke helt for det.. jeg får ikke hentet.. men når jeg sender så begynner den å sende. men så plutselig så får jeg opp at mailadresse ikke finnes?? dvs den adressen jeg skal sende til.. Skjønner mindre og mindre jeg.. Har prøvd forskjelldige innstillinger men ser ikke ut til å fungere.. Noen som vet hvor lenge det tar før teleopratørene får slike oppsett som man kan hente ned fra hjemmesiden deres?? Prøvde og kjøpe en ringetone i stad men dette funka heller ikke.. den fikk bare feil.. samme med når jeg skal gå til nokia.com ... linken ligger jo inne på alle mappene i mobilen men får til svar at : This service is not available for this terminal.. Huff.. blir så lei når sånt skjer Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jeg har ikke prøvd/slitt med noen e-postinnstillinger ennå, men helst brukt telefonen til å spille musikk. Det er en drita bra telefon, og dersom jeg ikke får noen sure overraskelser, er dette den mest komplette telefon jeg har hatt. Og jeg har hatt mange! Endret 24. juni 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har nå prøvd å sette det opp slik du har gjort her og ting har skjedd.. men fungerer ikke helt for det.. jeg får ikke hentet.. men når jeg sender så begynner den å sende. men så plutselig så får jeg opp at mailadresse ikke finnes?? dvs den adressen jeg skal sende til.. Skjønner mindre og mindre jeg.. Har prøvd forskjelldige innstillinger men ser ikke ut til å fungere.. Noen som vet hvor lenge det tar før teleopratørene får slike oppsett som man kan hente ned fra hjemmesiden deres?? Prøvde og kjøpe en ringetone i stad men dette funka heller ikke.. den fikk bare feil.. samme med når jeg skal gå til nokia.com ... linken ligger jo inne på alle mappene i mobilen men får til svar at : This service is not available for this terminal.. Huff.. blir så lei når sånt skjer 6376205[/snapback] Ja, jeg får den samme feilmeldingen (This service is not available...) på noen tjenester, det tar vel litt tid før alle nettsidene er tilpassa denne modellen. Når det gjelder den "mailadressen finnes ikke" feilen, så er grunnen at du ikke har satt opp NetCom (du hadde NetCom abonnement eller hva?) sin server som utgående e-postserver. Den serveren som jeg referete til er Telenor sin, NetCom bruker smtp.netcom.no Hva skjer når du skal motta e-post, får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, jeg får den samme feilmeldingen (This service is not available...) på noen tjenester, det tar vel litt tid før alle nettsidene er tilpassa denne modellen. Når det gjelder den "mailadressen finnes ikke" feilen, så er grunnen at du ikke har satt opp NetCom (du hadde NetCom abonnement eller hva?) sin server som utgående e-postserver. Den serveren som jeg referete til er Telenor sin, NetCom bruker smtp.netcom.no Hva skjer når du skal motta e-post, får du noen feilmelding? 6376432[/snapback] Jeg får nå sendt mail.. du har rett.. skulle være smtp.netcom.no... Men får ikke henta ned mail.. Jeg har følgende oppsett: Servertype: pop servernavn: mail.online.no server for innkommende e-post: pop.online.no Passord: xxxx gjenta passord: xxxx Sett bort i fra dette så føler jeg at dette er den beste mobilen for meg enda jeg har lekt meg så lenge, spillt musikk og vært på nett via Opra.. testa allle funksjoner osv. så er jeg meget imponert over batterikapasiteten.. dette er jo helt supert. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Den er litt sær den måten du fyller ut akkurat det der, det skal se slik ut: Servertype:POP Servernavn:pop.online.no Server for innkommende e-post: Her skal brukernavnet for serveren din inn. Passord:xxxx Gjenta Passord:xxxx Funker det for deg? Ja, batteritid ser bra ut, på andre lading har min nå stått på i 60 timer, med 2 timer ringing, 1 time radio, lite bruke av dataoverføring og bluetooth av. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som vet hvor mange sms den tillater i innboksen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som vet hvor mange sms den tillater i innboksen? 6380088[/snapback] Evig. Eller i hvert fall noen tusen. Kjekt med Nokia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå