HkonnokH Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har et spm. ang. denne telefonene. Slik jeg har forstått det er antennen for radio integrert i headsetet som følger med. Dette headsetet er imidlertid etter sigende under par når det kommer til lydkvalitet. Er det mulig å benytte et bedre headset og fortsatt benytte radio-funksjonen? 7484848[/snapback] Det er ikke sånn at antennen sitter i hodesettet,men at telefonen bruker hodesettet som antenne... så du kan fint bruke hvilket hodesett/ørepropper du vil Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sikkert meg som har "vondt for det"... men... svaret over.... Det skjønte jeg ikke. ....Antennen sitter ikke i hodesettet, men hodesettet er telefonens antenne..... hm... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen andre som opplever at når man skriver SMS så forsvinner teksten? Altså nesten som om man skulle holdt inne tilbakeknappen for å fjerne teksten, uten at man gjør det.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan ikke si det, kan være noe rart med knappen da? sjekka det ut nærmere? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ikke noe rart med knappen... Begynner nesten å tro at det er virus elns, men det finnes vel ikke virus til s40? Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ikke noe rart med knappen...Begynner nesten å tro at det er virus elns, men det finnes vel ikke virus til s40? 7933391[/snapback] Har ikke merket det du nevner der iverfall.. Virus.. ja det kommer sikkert til s40 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Om man scanner filer man sender over, særlig java osv med virus scanner for windows, vil den finne virus som går på tlf da? Eller er operativ systemene så forskjellig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå