NoEvo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Fikk kundeavis fra elkjøp idag der de selger 6233 til 499,- med Telenor Fri120 abonnement og lurer på om jeg skal dra og kjøpe den, men har et par spørsmål først. 1. Koster det 1400,- å si opp dette abonnementet? 2. Bør jeg be om nytt simkort? 3. Er det nødvendig å låse opp telefonen når jeg har Djuice kontant nå? 4. Må man være over 18 for å tegne abbonement? 5. Kan man si opp abbn. med en gang man har kjøpt? Håper noen kan svare på disse spørsmålene før kl.18.00 idag for da stenger elkjøp. EDIT: Glem det fant ut av det. Blir svart N6233 på mandag Endret 29. juli 2006 av Vampyr-Cola Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har hatt 6233en min i bruk noen dager nå, og må si meg veldig fornøyd sålangt. Påpekte tidligere at den ikke ville på med skjermsparere uansett hva jeg gjorde, men det løste seg når SIM-kortet ble aktivert. Kanskje fordi telefonen søkte etter nett hele tiden før det ble aktivert? Synes skjermen er veldig god, har ingenting å klage på når det gjelder lysstyrken. Lydstyrken under samtale er også god, har ikke hatt problemer med å høre hva som har blitt sagt i andre enden. Noe som irriterer meg litt er at man ikke kan scrolle nedover etter man har lest en melding for å se meldingsdetaljer, men at man må åpne en meny og så velge dette. I meldingsdetaljene er det ikke opplyst når meldingen ble sendt, men når jeg mottok. Dette er jo likevel bare småpirk. Alt i alt vil jeg anbefale telefonen. Fikk den forøvrig hos Fotoknudsen på Kløverhuset i Bergen til 899,- med djuice magnum. Synes dette var en veldig bra pris. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Tenkte kanskje å samle bugs og ønsker i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=609732 post i den tråden, så oppdaterer jeg post 1 gjevnlig.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Noen som kan anbefale en bluetooth dongle til pc som funker bra med nokia 6233? En som man ikke trenger å måtte installere masse drivere i tillegg, en som windows finner med en gang. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Noen som kan anbefale en bluetooth dongle til pc som funker bra med nokia 6233? En som man ikke trenger å måtte installere masse drivere i tillegg, en som windows finner med en gang. 6589335[/snapback] Har aldri hørt om det. Bluetooth er, mer eller mindre, noe herk når det gjelder drivere uansett hvilke merke. Endret 31. juli 2006 av Spartan Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg kjøpte en dongle på Clas Ohlson og den funker bra den! Trengte ikke installere noen ekstra drivere Trådløs overføring Endret 31. juli 2006 av alansmith Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg bruker laptop, mobil og headsett med bluetooth døgnet rundt og har aldri hatt problemer med installasjonen. Mulig det er litt mer klønete med en stasjonær PC, men hva med en dongle fra CNet? Jeg har brukt trådløse kort fra CNet i mange år, og de har fungert bra. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hva med å bruke et program for å få høyere lyd på mp3-filene. Er da denne telefonen bra å bruke som mp3-spiller? Vurderer denne tlf sterkt, men vil jo ha muligheten for å bruke den som mp3-spiller. Har ikke så høye krav til kvaliteten, men den må jo matche disse billige flash-spillerene man får kjøpt idag. Jeg vil ha en series 40 telefone med grei mp3-spiller. Er det smartere å gå for en 6131 da? Disse mp3-spillerene er vel egentlig like? Andre telefoner som er et lurere kjøp? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som kan anbefale en bluetooth dongle til pc som funker bra med nokia 6233? En som man ikke trenger å måtte installere masse drivere i tillegg, en som windows finner med en gang. 6589335[/snapback] Har aldri hørt om det. Bluetooth er, mer eller mindre, noe herk når det gjelder drivere uansett hvilke merke. 6589425[/snapback] Større tull har jeg aldri hørt. Kjøpte en bluetooth dongle i Spania av alle plasser, den funker helt perfekt når jeg plugger den i uten å innstallere noe andre drivere enn de som innstalleres automatisk Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Noen som kan anbefale en bluetooth dongle til pc som funker bra med nokia 6233? En som man ikke trenger å måtte installere masse drivere i tillegg, en som windows finner med en gang. 6589335[/snapback] Har aldri hørt om det. Bluetooth er, mer eller mindre, noe herk når det gjelder drivere uansett hvilke merke. 6589425[/snapback] Større tull har jeg aldri hørt. Kjøpte en bluetooth dongle i Spania av alle plasser, den funker helt perfekt når jeg plugger den i uten å innstallere noe andre drivere enn de som innstalleres automatisk 6648235[/snapback] Ok. kanskje jeg tok feil, men erfaringene mine er med D-link og Belkin. Det står faktisk til og med i manualen at XP har kompabilitetsproblemer og du må installere bl.a. drivere før du plugger i donglen første gang. Videre må installasjonen skje på en bestemt måtte. Bare se f.eks. i Belkins hjemmeside hvor vanskelig det skal være. Endret 10. august 2006 av Spartan Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tror helst det er Belkin som er problemet - ikke bluetooth. Jeg har tilgode å få et eneste Belkin-produkt til å fungere. Faktisk har jeg opplevd at et eksternt Belkin-modem ødelagde en laptop for et par år siden. Er det noen som har fått med seg hvordan man hopper mellom funksjonene på Nokia 6233? (hvis man f. eks. har satt på MP3-spilleren og ønsker å gå til Internett, eller skrive meldinger mens man hører på musikk) Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er bare å trykke tilbake inne i musikkavspilleren etter at du har trykket på Play. Samme gjelder for Radioen også. Musikkavspilleren/radioen må startes først. Har ikke funnet noen tast for å velge i mellom applikasjonene (slik man kan på S60 telefonene) Lenke til kommentar
Digilars Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Er det noen som har fått med seg hvordan man hopper mellom funksjonene på Nokia 6233? (hvis man f. eks. har satt på MP3-spilleren og ønsker å gå til Internett, eller skrive meldinger mens man hører på musikk) 6653105[/snapback] Du kan prøve å aktivisere Aktiv ventemodus. I oppsettet på Aktiv ventemodus kan du sette hvilke ting som skal ligge tilgjengelig som snarveier på 'Skrivebordet'(f.eks. Opprett melding eller e-post). Når jeg spiller musikk, trykker jeg bare den røde 'legg på' knappen, da kommer jeg tilbake til 'Skrivebordet'. Der kan man så velge det man måtte ønske av snarveier. Du kan jo også endre 'Personlige snarveier'. Jeg har f.eks. satt 'Venstre valgtast' til å være 'Opprett melding'. Lykke til! Endret 11. august 2006 av Digilars Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Bruk musikkavspilleren, ikke medieavspilleren Lenke til kommentar
Raveot Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Någon som vet hur man spolar fram när man ser på videoklipp? Jag lyckas inte med det. Är det någon som har problem med glapp i bottenkontakten? Jag har testat att byta headset men det hjälper inte så att det verkar som felet sitter i telefonen. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Kort spørsmål: Jeg har bladd og bladd, uten å finne ut av.... Hva er " Intervall for F/T" Finnes her: Meny - media - medieavspiller - Sikkert bare meg som har "vondt for det"....men liker å vite hva alt er..... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kort spørsmål:Jeg har bladd og bladd, uten å finne ut av.... Hva er " Intervall for F/T" Finnes her: Meny - media - medieavspiller - Sikkert bare meg som har "vondt for det"....men liker å vite hva alt er..... 6667961[/snapback] Ingen som kan svare på dette da? Eller er det for dumt å svare på Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kort spørsmål:Jeg har bladd og bladd, uten å finne ut av.... Hva er " Intervall for F/T" Finnes her: Meny - media - medieavspiller - Sikkert bare meg som har "vondt for det"....men liker å vite hva alt er..... 6667961[/snapback] Ingen som kan svare på dette da? Eller er det for dumt å svare på 6674874[/snapback] Det er intervall for spoling frem og tilbake. Men jeg får ikke til noe spoling Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisan. Er det mulig å få større tall på den digitale skjermsparer klokken.. mulig jeg har dårlige øyne men jeg sliter med å lese de tallene når skjermen er mørk.. skulle gjerne ha øket størrelsen med type x5 eller.no /vonGrepa Lenke til kommentar
jeremias2 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har et spm. ang. denne telefonene. Slik jeg har forstått det er antennen for radio integrert i headsetet som følger med. Dette headsetet er imidlertid etter sigende under par når det kommer til lydkvalitet. Er det mulig å benytte et bedre headset og fortsatt benytte radio-funksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå