Gå til innhold

Diskuter Nokia 6233 her!


Anbefalte innlegg

jeg har også merket at når noen ringer meg , ringer den først en gang litt svakt , så ringer den max volum etterhvert, og jeg har ikke ringevolumet på "stigende", får ikke eliminert dette, har prøvd å slå av strømsparing, slå av og på telefonen osv. noen forslag , eller er det bare sånt på denne telefonen.

6485941[/snapback]

Endelig en som har samme problem som meg... har også prøvd alt mulig.. og det virker som det kun er OSS 2 som har dette problemet :no:

6486128[/snapback]

 

 

Jeg har også det samme på min ringetone (egen liten mp3-fil).

Heldigvis gjør det meg ingenting, men kan skjønne om dere synes det er irriterende.

 

 

En annen ting:

Vet dere hvordan jeg kan få navn i stedet for telefonnummer i sms-innboksen? Irriterende at det nå står bare nummer der...

6486451[/snapback]

 

Er sånn på min også, er noe bedre når jeg ikke har ringelyden på full guffe. Kan det være en bøg i systemet? Ellers er jeg kjempefornøyd med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En telefon som mister batterideksel, har elendig mp3 spiller,dårlig batterikapasitet forstjener ikke 5 på terningen! skal en 3G telefon fungere er du avhengig av et batteri som har stor kapasitet..nei K610 burde hatt 9 på terningen når denne fikk 5..

Lenke til kommentar
En telefon som mister batterideksel, har elendig mp3 spiller,dårlig batterikapasitet forstjener ikke 5 på terningen! skal en 3G telefon fungere er du avhengig av et batteri som har stor kapasitet..nei K610 burde hatt 9 på terningen når denne fikk 5..

6491227[/snapback]

 

 

Snakker vi defekt telefon? :)

Lenke til kommentar
En telefon som mister batterideksel, har elendig mp3 spiller,dårlig batterikapasitet forstjener ikke 5 på terningen! skal en 3G telefon fungere er du avhengig av et batteri som har stor kapasitet..nei K610 burde hatt 9 på terningen når denne fikk 5..

6491227[/snapback]

 

 

Snakker vi defekt telefon? :)

6491237[/snapback]

defekt er jo bare forbokstavene,hovedfeilen er at Nokia som har laget denne :no:

Lenke til kommentar
En telefon som mister batterideksel, har elendig mp3 spiller,dårlig batterikapasitet forstjener ikke 5 på terningen! skal en 3G telefon fungere er du avhengig av et batteri som har stor kapasitet..nei K610 burde hatt 9 på terningen når denne fikk 5..

6491227[/snapback]

 

 

Snakker vi defekt telefon? :)

6491237[/snapback]

defekt er jo bare forbokstavene,hovedfeilen er at Nokia som har laget denne :no:

6491240[/snapback]

 

 

Liker ikke nokia så godt selv, men denne mobilen er kremen :D

 

Du fikk en defekt mobil, synd for deg. Det er ikke nødvendig å skittkaste bare fordi du ikke liker nokia.

Lenke til kommentar

som en del andre allerede har nevnt: er voldsomt og sinnsykt fornøydt med denne telefonen.

 

kjenner meg heller ikke igjen i hverken dårlig batterideksel eller mp3 spiller, alt i alt en telefon som er godt "skrudd" sammen og som vel fortjent har kapret en 5`er i testen :!:

 

anbefales.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har jeg gjort det. Ingenting av de strømsparings greiene som man kan velge funker virker det som..

6500579[/snapback]

Jeg har en litt annen variant av ditt problem, nå har jeg skrudd av strømsparing og slumremodus.. og nå holder batteriet lenger :nei: skjønner ikke noe jeg.. har samme antall anrop,mms og sms pluss annet.. merklige greier dette ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...