Gå til innhold

Diskuter Nokia 6233 her!

Anbefalte innlegg

jeg har også merket at når noen ringer meg , ringer den først en gang litt svakt , så ringer den max volum etterhvert, og jeg har ikke ringevolumet på "stigende", får ikke eliminert dette, har prøvd å slå av strømsparing, slå av og på telefonen osv. noen forslag , eller er det bare sånt på denne telefonen.

6485941[/snapback]

Endelig en som har samme problem som meg... har også prøvd alt mulig.. og det virker som det kun er OSS 2 som har dette problemet :no:

6486128[/snapback]

Jeg har også det samme på min ringetone (egen liten mp3-fil).

Heldigvis gjør det meg ingenting, men kan skjønne om dere synes det er irriterende.

En annen ting:

Vet dere hvordan jeg kan få navn i stedet for telefonnummer i sms-innboksen? Irriterende at det nå står bare nummer der...

6486451[/snapback]

Er sånn på min også, er noe bedre når jeg ikke har ringelyden på full guffe. Kan det være en bøg i systemet? Ellers er jeg kjempefornøyd med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En telefon som mister batterideksel, har elendig mp3 spiller,dårlig batterikapasitet forstjener ikke 5 på terningen! skal en 3G telefon fungere er du avhengig av et batteri som har stor kapasitet..nei K610 burde hatt 9 på terningen når denne fikk 5..

Lenke til kommentar
En telefon som mister batterideksel, har elendig mp3 spiller,dårlig batterikapasitet forstjener ikke 5 på terningen! skal en 3G telefon fungere er du avhengig av et batteri som har stor kapasitet..nei K610 burde hatt 9 på terningen når denne fikk 5..

6491227[/snapback]

Snakker vi defekt telefon? :)

Lenke til kommentar

6491227[/snapback]

6491237[/snapback]

defekt er jo bare forbokstavene,hovedfeilen er at Nokia som har laget denne :no:

Lenke til kommentar

6491227[/snapback]

6491237[/snapback]

defekt er jo bare forbokstavene,hovedfeilen er at Nokia som har laget denne :no:

6491240[/snapback]

Liker ikke nokia så godt selv, men denne mobilen er kremen :D

Du fikk en defekt mobil, synd for deg. Det er ikke nødvendig å skittkaste bare fordi du ikke liker nokia.

Lenke til kommentar

som en del andre allerede har nevnt: er voldsomt og sinnsykt fornøydt med denne telefonen.

kjenner meg heller ikke igjen i hverken dårlig batterideksel eller mp3 spiller, alt i alt en telefon som er godt "skrudd" sammen og som vel fortjent har kapret en 5`er i testen :!:

anbefales.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har jeg gjort det. Ingenting av de strømsparings greiene som man kan velge funker virker det som..

6500579[/snapback]

Jeg har en litt annen variant av ditt problem, nå har jeg skrudd av strømsparing og slumremodus.. og nå holder batteriet lenger :nei: skjønner ikke noe jeg.. har samme antall anrop,mms og sms pluss annet.. merklige greier dette ...

Lenke til kommentar

Da vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg. På min telefon tar det 1 minutt til skjermspareren kommer på. Om tastelåsen ikke er satt på; lyser displayet opp når skjermspareren starter. Prøv å slå av å på telefonen. Har ikke noe annet godt forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...