Clerion Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei, jeg tenkte jeg skulle ha egentrening i gym. Men vet ikke helt hvordan jeg skal sette opp eller hva som bør være med, det bør inneholde oppvarming, noe med jogging og utøyningsøvelser. Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Skal du trene styrketrening, eller utholdenhetstrening? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Er åpen for forslag til begge. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det vet jeg ikke hva er engang Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Sirkeltrening tror jeg er at du lager forskjellige "poster" med forskjellige apparater i salen, også gjør du de spesifikke øvelsene i hver post i en bestemt tid før du går til neste. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Aha, slik! Nei det er nok ikke aktuelt. Blir enten styrke eller en joggetur, helst det første tenker jeg får da slipper jeg å gå ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå