Gå til innhold

Duket for Radeon X1900

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hrm: Og nettop i dag er det problemer med postens sporings nett i Oslo, så jeg får ikke hentet pakken på mitt lokale postkontor før posten har funnet feilen :w00t:  .

Får bare håpe dette ordner seg før jeg snur nesa hjem.

5500343[/snapback]

Hmm hva går det ut på da? Berører det flere steder en Oslo?

Lenke til kommentar
Null sporing på pakken, postkontoret har ikke oversikt over hvilken pakker de har fått til morningen i det hele tatt. Pakke gutta (som han kalte dem) jobber hardt med å få systemet opp igjen.

5500495[/snapback]

Ok da gjelder det helt tydlig kun Oslo, jeg har sporet min pakke siden den forlot MPX i går, den ankommer mitt "Kiwi" Post kontor rundt 15.00 tiden i dag :)

http://www.posten.no/posten/pageskm/kmspor...703730007162251

Lenke til kommentar
25.01.06  13.47  MOTTATT DATA OM SENDING  9999 INGEN NY POSTADRESSE 

Merklig info, har aldrig fått det slik før. Mulig pakken havner i blokksberg, godt jeg ikke har betalt med visa.

registrert data kl 13.47 i går - så ikke noe mer :ohmy:

edit

Hmm 999 evnt 666 - har pakka havnet i helvete ? ikke faen om jeg henter den da.

Ber om frihet til å banne litt pga ordspillet, om ikke tar jeg i mot pisk med og advarsel med forståelse :whistle:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ok, Nå har jeg fått et spor på pakken men det står Postterminal- Hva er da forkjell på postterminal og omlastnings terminal.

Kan jeg hente paken min på Postterminalen?

edit-

Med tanke på at data på pakke ble registrert kl 13 i går, blir det for dumt om den må ligge 24 timer til på en forbaska terminal :mad:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ok, Nå har jeg fått et spor på pakken men det står Postterminal- Hva er da forkjell på postterminal og omlastnings terminal.

edit-

Med tanke på at data på pakke ble registrert kl 13 i går, blir det for dumt om den må ligge 24 timer til på en forbaska terminal  :mad:

5500836[/snapback]

Omlastingsentralen er der de tar imot alt posten de får inn ifra eks, fly bil osv på hovedpostkontoren, så blir den sendt ut til sortering derme blir de sendt til det postkontoret som er registrert under din adresse.... U kan ikke hente den på Postterminalen. Husk at pakken blir ikke registrert får registrereen blir lagt i scanneren, så vis det står at den er registrert kan den ha kommet inn å blitt sendt videre tidligere..

Edit: Men du kan jo stjele den der :p

Edit2: Oppfordrer ikke til en uaksom handlig

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

edit-

Med tanke på at data på pakke ble registrert kl 13 i går, blir det for dumt om den må ligge 24 timer til på en forbaska terminal  :mad:

5500836[/snapback]

Hehe, det blir for en vane å se slike 24-timers-ting om du bruker posten.

AtW

Lenke til kommentar

edit-

5500836[/snapback]

AtW

5500991[/snapback]

På postterminalen så blir pakken sendt ut. Hvis det står eks 17.27 Innlevert Postterminal å klokken er 20 uten at der står noe annet så er nok pakken på vei til deg. Posten sender ut alle pakkene de har fått etter de har steng så hvis pakken har kommet til en potterminal før 20.00 så er den hos deg neste morgen :)

Så er d bare å få den registrert å sendt til ditt nærmeste postkontol...

Lenke til kommentar

edit-

5500836[/snapback]

AtW

5500991[/snapback]

På postterminalen så blir pakken sendt ut. Hvis det står eks 17.27 Innlevert Postterminal å klokken er 20 uten at der står noe annet så er nok pakken på vei til deg. Posten sender ut alle pakkene de har fått etter de har steng så hvis pakken har kommet til en potterminal før 20.00 så er den hos deg neste morgen :)

5501006[/snapback]

Det har ikke alltid vært tilfellet for meg. Selv om jeg må innrømme at jeg oftere opplever at pakkene blir liggende "en evighet" på omlastningssentralene, enn på postterminalen.

AtW

Lenke til kommentar

edit-

5500836[/snapback]

AtW

5500991[/snapback]

5501006[/snapback]

Det har ikke alltid vært tilfellet for meg. Selv om jeg må innrømme at jeg oftere opplever at pakkene blir liggende "en evighet" på omlastningssentralene, enn på postterminalen.

AtW

5501011[/snapback]

Vel, det har vel kanskje sin årsak i fortoningsdialogen? evt katalogistikens

arkitektur? Dette med tanke på at den relative faktoren ut ifra vårt grunnleggene

oppbyggning så kan vår tankeevne aldri ses ifra deres synsfelt, alt handler om å ha en respektiv tankemåte ut ifra det man oppfatter. Det handler om å leve med det man har i hendene, aldri glem det.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Ikke røyke i arbeidstiden Bahamut ;)

Forstod det ikke helt, noe jeg kan gjøre her=?

edit

Neste morgen ja (samme som omlastnings terminal), det var det jeg fryktet. Det hender nemlig at pakken kommer samme dag nå om dagen (omlastnings kontor - postkontor, samme dag)

edit igjen.

Jaja da får Posten sitte å ruge på den Pakken i natt da :mad: , de gangene jeg har bestilg på døren har de ikke dukket opp. Men det skal nevnes at det er bare pakker jeg har ekstremt lyst på som jeg må vente 3 dager på. POSTEN har dere implimentert en chip i hodet mitt som gir signaler om hvilken pakker jeg har lyst på slik at dere kan være ekstra trege på dem?.

ufff :cry:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ikke røyke i arbeidstiden Bahamut ;)

Forstod det ikke helt, noe jeg kan gjøre her=?

edit

Neste morgen ja (samme som omlastnings terminal), det var det jeg fryktet. Det hender nemlig at pakken kommer samme dag nå om dagen (omlastnings kontor - postkontor, samme dag)

edit igjen.

Jaja da får Posten sitte å ruge på den Pakken i natt da  :mad: , de gangene jeg har bestilg på døren har de ikke dukket opp. Men det skal nevnes at det er bare pakker jeg har ekstremt lyst på som jeg må vente 3 dager på. POSTEN har dere implimentert en chip i hodet mitt som gir signaler om hvilken pakker jeg har lyst på slik at dere kan være ekstra trege på dem?.

ufff  :cry:

5501084[/snapback]

Postkontol? forsto u ikke den? Vel, ikke jeg heller fordi det skal stå

POSTKONTOR der :p

Vel, det er bare å vente å se. Jeg på pakke sporing ser jeg at pakken din, eller

pakken min :D har kommet til REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL i stavanger, den ble registrert 10.27 å da er neste post SOLA POSTKONTOR. Posten i stavanger kjører ut varer 3 ganger, en kl 10 å en 12 å en 16. Kl er til bedrifter å 12 er til vanlige mennsker å 16 vet jeg ikke helt men Sola pleie å få varer inn rundt 10 og 16.....så jeg for bare vente å se åm den blir registrert der.

3 dager? det er jo ikke så gale da...vis u tenker at dag en er den dagen u bestiller. Alt kommer ann på når delen blir plukket, blir den plukket før 12 har u stor sjangs for at den kommer seg videre ifra det postkontoret pakken blir levert inn....kommer den seg videre på samme dag så får u den neste dag, men vis den blir liggende der så blir dag nr to te transport å kommer inn på kvelden eller morgingne til dag 3 :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...