Gå til innhold

Duket for Radeon X1900

Anbefalte innlegg

evnt må du starte å vente på nVIDIA lanseringern i steden  :thumbup: .

Men vi får se etter kl 15.00 i dag hva som skjer på webshopper rundt omkring.

5489090[/snapback]

Så sant så sant......nytter iche å spekulere, er de inne så er de inne

å da for jeg kortet mitt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kort melding til alle som roper om troverdighet og lanseringstidspunkt/tilgjengelighet.... :hmm: ATI kan papirlansere mange mnd i forveien uten at det koster dem ei krone :dribble:  Og vet du hva? De driter i hvilken kred du gir dem, for de vet at både jeg og du er noen skikkelige HWorer, om kortene er tilgjengelig ett ååår etter lansering så er det fortsatt det vi kjøper hvis det gir mest bang/4buck når det kommer  :w00t: Sorry, men jeg er et ludder. :roll:  Og det er du òg.

5488949[/snapback]

Hehe, er litt uenig me deg. Hvis jeg skal ha meg nytt skjermkort å har

kanskje ikke så mye penger å rutle me, (som en stor del av oss forbrukere ikke har) Jeg har hørt at 1900xtx skal være bra, å kan gå opp litt i pris for å få det.

Du sitter nå, pengene er klare å venter til 24 januar, fordi det er da kortet blir lansert (når man lanserer et produkt så betyr det at kortet er klart for marketet, å

ikke minst, tilgjengelig) Dagen kommer men det viser seg at kortet ikke vil nå butikkene før om minst en månde, å da i svært begrenset antall. Jeg tviler på om mange gidder å vente 2 månder til, å kjøper heller noe annet. Men jeg er enig med at der er noen HWorer der ute sm absolutt må ha det beste av det beste, men seriøst...hvor liten brøkdel utgjør de av det totale marketet? Tror du at alle selger kortet de har kjøpt, taper penger å må ut med mer for å få se ekstra FPS? :nei:

EDIT: Det at ATi kanskje har bestil disse 1.1ns brikkene i forveien kan jo være, da

har de gjort noe veldigt lurt men, tror du ikke Nvidia bare sitter å ser at ATi graver til seg 1.1 ns minnebrikker? Jeg tror det ligger i produksjonen, men hvem vet? For bare vente å se, siden netshop ikke har kortet enda så kan det tyde på at de andre butikkene vil ha samme problem, men det er bare utsagn. Me GTX 512 så var de plutseli inne på komplett å det samme kan jo skje med ATi sine kort. Ingen som har hørt om noe klokkeslett?

5489080[/snapback]

Poenget mitt er, ATI kan bruke papirlanseringer for å holde forventningene oppe, uten at de trenger å være redd for at markede skal la vær å kjøpe kortene deres. Hvis ATI er det beste alternativet NÅR det er tilgjengelig for forbrukeren, så er det det som blir kjøpt! ( Ja jeg vet dette er noe forenklet ) Derav HWore, og derav kommer min påstand om at ATI driter i tapt kred som følge av mangel på reelle produkter.

Lenke til kommentar
Men det er jo ikke 1.1 ns på dem er det

5489555[/snapback]

tror ikke et sekund pá at det kommer med det minnet. da hadde det nok ikke hatt 1450 mhz klokk :nei:

har du solgt unna gtx eller venter du?

5489566[/snapback]

Står her at hastigheten på minnet er 1650 så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...