abene Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Gmail introduserer sletteknapp Den populære e-posttjenesten Gmail har hatt en slettefunksjon, men denne har tidligere ikke vært særlig brukervennlig. Nå har Gmail fått en ny sletteknapp som gjør det enklere å slette meldinger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Gratulerer google! Men det var på tide. Husker første gang jeg skulle slette mails, stusset jeg over at delete knappen var satt så klønete til. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Wehey, en enormt strålende verdensnyhet: GMail har implementert en funksjon som mer eller mindre alle epostklienter har hatt de siste fem-ti årene. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Agurknyhet. Helt idiotisk å skrive om slike trivielle ting som tar ~5 minutt å implementere Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Synes det er fint denne funsjonen har blitt bedre, men jeg må si at jeg ikke har så mye behov for den. Tror jeg har slettet ca. 5 meldinger på 1 og en halvt år. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kanskje google har fått problem med serverplass? :!: Men uansett så er det bra at funksjonen kom (omsider) på en mer brukervennlig måte. Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Denne Funksjonen har vært sårt savnet fra min side.. Kjekt å kunne slette disse dumme invitasjonene og drit man 5 av vær eneste dag Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Gratulerer google! Gratulerer google? Akkurat som om Google ikke helt bevisst har gjort sletting av e-mail halveis umulig. Akkurat som det skulle være _vanskelig_ å implementere en slettefunskjon i Gmail. Gjett én gang hvorfor Google har drevet på slik. (Les her om dere ikke gidder gjette) Jeg er så sinnssykt lei denne Google-hypen og Google-heiinga som aldri ser ut til å avta. Spør du meg, synes jeg Google er ti ganger verre enn Microsoft. Microsoft når ikke Google til anklene en gang når det kommer til Storebror-tendenser. Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det var da fælt til morgengrettenhet fra deg da tjodrik? herre min hatt... Neste gang du quoter meg klokken 07.12 om morgenen, så prøv å bruk hue litt.. Ironi er en fin båt.. doh Lenke til kommentar
nercix Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Banebrytende! Lukter jeg avis-fremside til imorgen? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Flotte greier, denne har jeg savnet. Men jeg ser ingen grunn til å lage en nyhet av en sånn bagatell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå