Gå til innhold

Icemat Audio Headset, lyden kommer ut

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har ett icemat audio headset med løs mikrofon... massevis av lyden på headsettet mitt kommer ut utenpå, liksom at det er "høytalere" utenpå dem som.. irriterer... Spesielt når jeg snakker i mic så er det voldsom feedback til dem jeg snakker med...Mikrofonen er for seg selv i egen ledning og festes til f.eks genseren.. jeg har den på skrivepulten foran meg, og det er samme forstyrrelser selv om den er litt langt fra.Noen som vet om det er mulig å deaktivere det slik at lyden kommer kun inni dem? :hmm:

Endret av EmiL_S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Icemat headsettet er et såkalt "åpent" headset, dvs at man ikke har tette lukkede klokker som stenger lyden inne. De beste headsettene er åpne, selv om man har "klokker" rundt ørene. Er noe med at man da ikke får ressonans på bass.

Men om du har problemer med feedback pga lyden fra hodetelefonene så har du enten på alt for høyt volum på klokkene (skru ned gutt, ellers er du døv innen du er 30!) eller så er gain-volumet fra mic'en alt for høyt (den forsterker stemmen din mer enn godt er). Skru ned mic-input volume fra windows, og skru heller opp mic-volum i TeamSpeak (el. Ventrilo) om folk ikke hører deg. Og vær så snill og bruk "Push-to-Talk" funksjonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...