Gå til innhold

Total War: Hva tror dere blir ekspansjonspakka til M2TW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke de vill lage en expantion som vil forandre game play fra orginale spillet helt.

 

greit at det kommer til å bli noe skyte våpen i sen alder,

 

men frem til 1450 vil nesten alle sktye våpen være sige weapons. og kanskje litt arty...

 

børsa kommer ikke før 1450 tallet, altså mot slutten, og selv da har den mer en skremsel effect en noe annet,

 

viss de da setter en expantion til opplysnings tiden, altså 1700++ vil skyte våpen være mye mer utbret og hærer begynner å ta from rundt dem, istede for at skyte våpen bare var en bonus i en vanlig sverd og bue hær...

 

noe som vil forandre gameplay ganske kraftig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaha? Hva dreide den spanske invasjonen seg om? Og hvilken tidsperiode? Forresten har jeg nå innsett at det er lite trolig at det kommer en Viking Invasion til M2TW, det blir litt dumt på en måte og bruke den ideen om igjen også...

 

Men hva tror egentlig folket sjansen er for at det IKKE blir noen ekspansjonspakke i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Jaha? Hva dreide den spanske invasjonen seg om? Og hvilken tidsperiode? Forresten har jeg nå innsett at det er lite trolig at det kommer en Viking Invasion til M2TW, det blir litt dumt på en måte og bruke den ideen om igjen også...

 

Men hva tror egentlig folket sjansen er for at det IKKE blir noen ekspansjonspakke i det hele tatt?

5549436[/snapback]

Svaert svaert svaert liten, vil jeg tro. Kua skal melkes for alt den er godt for vettu, det er lettere aa lage en ekspansion pack enn et helt nytt spill.

 

Spanish invasion er vel det mest sannsynlige. Det kan bli veldig spennende.

Naar begynte den spanske invasjonen av Amerika? Ca. 1500?

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg tenkt meg Napoleons tiden eller den Amerikanske frigjørings krigen, ville blitt gøy, ha tusner av britiske rød jakker på geled :-)

 

lurer på om de klarer å lage rifflene i Medival 2 greie nok, var jo ikke imponerende de greiene med lunter som kom i rundt 1393 :-) men ville sett kult ut inn game :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...