Wraith Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Skal prøve å få disse her spilt på et radioprogram i kveld, så blir det spilt utover nettet til mange land ;-) Webradio rocker! bortsett fra når man har på den musikken her! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA O M G LOL Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hehehe Skrekkelig, vet ikke hvem som sang mest falsk. Henne eller gitaren. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Der var 30 sekund jeg aldri får tilbake Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Bedre enn mye annet jeg har hørt, det skal hun ha... :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Wooouuuuuuuu... hahahahaha.... (fra den første sangen) BWHAHAHAHHHA!! "Knock, knock hahahahhahahha on heaven's dooooooooooooor hahahahhaa" *detter av stolen * Endret 25. januar 2006 av whimsical Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 One word: roflmao! xD :!: Jeg synes det er ganske imponerende at hun faktisk finner fram til akkorder og treffer de fleste tonene i fylla! :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. 5495463[/snapback] Nei, men så har jo du bare 10GB. Tydeligvis Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. 5495463[/snapback] Nei, men så har jo du bare 10GB. Tydeligvis 5497820[/snapback] Nei. Kanskje jeg ikke har samme type humor som dere har? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. 5495463[/snapback] Nei, men så har jo du bare 10GB. Tydeligvis 5497820[/snapback] Nei. Kanskje jeg ikke har samme type humor som dere har? 5499792[/snapback] Det var en mulighet, men hvorfor svare på denne tråden da egentlig..? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg syntes kanskje ikke at det var så veldig morsomt. Dog var det jo svært imponerende å se at en person faktisk greier å rteffe akkordene såpass bra i fylla! Det at gitaren er falsk har lite med hun å gjøre. Ville tippe på at gitaren var nokså ustemt og at man ikke har det beste gehøret i fylla. Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg! 5503296[/snapback] Filmet..? Har du i det heletatt vært innpå siden..? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Fantastisk hahahaha Kunne nesten betalt for å se hun på idol dritings ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg! 5503296[/snapback] Filmet..? Har du i det heletatt vært innpå siden..? 5503622[/snapback] Mente å ta bilde og ta opp sangene. What ever! Poenget var nå bare det faktum at dette ble foreviget på interentt Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Bare hos meg dette ikke fungerer? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Syns ikke det var så hysterisk morsomt som alle skal ha det til. 5495463[/snapback] Ikke jeg heller... Jeg syntes kanskje ikke at det var så veldig morsomt. Dog var det jo svært imponerende å se at en person faktisk greier å rteffe akkordene såpass bra i fylla! Det at gitaren er falsk har lite med hun å gjøre. Ville tippe på at gitaren var nokså ustemt og at man ikke har det beste gehøret i fylla. Sangen blei ikke helt bra da hehe, men bedre en mye annet jeg har hørt. Dog synes jeg litt synd på hun. Å bli filmet i fylla er vel ikke så gøy? Ikke at jeg selv har blitt det (Full og filmet). Dog syntes jeg det hørtes emrkelig ut at hun akksepterte at du kunne legge ut disse filmene på internett. Var hun fortsastt full eller? Om hun akksepterte det ved sine fulle fem er hun ganske tøff av seg! 5503296[/snapback] Mhm.. Kan vi få en bekreftelse om hun faktisk har godtatt dette her ved sine fulle fem? For dere har vel ikke bare lagt det ut, uten å spørre eller noe slikt?Forresten kan det jo hende at selv ved hennes fulle fem og selv om det virker som hun godtar det, kan det hende at hun innerst inne ikke liker det, men ikke tør å si det. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Vel, hun sa ja til at vi la det ut, men hun ble litt mindre fornøyd når hun så hvilken oppmerksomhet det fikk. Uansett, alle som ikke tror at hun faktisk tillot dette, kan få mobilnummeret hennes og spørre. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Uansett, alle som ikke tror at hun faktisk tillot dette, kan få mobilnummeret hennes og spørre. 5523923[/snapback] Hadde vel vært like greit om en hadde fått det og bekreftet det..? Men det er vel neppe nødvendig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå