Drama Llama Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Her om dagen var en venninne av meg (som jeg bor med) på byen. Hun ble veldig full. Det resulterte i at når hun kom hjem, endte hun opp med å gå inn på rommet til Dag Erik. Dag Erik driver en del med musikk, så da Ingvild ville synge, var ikke Dag Erik den som sa nei. Han rigget opp sin mest avanserte mikrofon, og koblet dette til hans meget avanserte mac. Dette resulterte i to meget vakre sanger emd høy kvalitet, som nå er lagt ut på bloggen til Dag Erik. Sangtitlene er som følger: "I Will Not Kill Myself" (Hennes egen komposisjon) og "Knockin' On Heaven's Door" (En cover av den kjente og kjære sangen). "I Will Not Kill Myself" fant hun forøvrig på mens hun sang den. Ingvild har sagt ja til at vi (Dag Erik og meg) sprer dette på nettet, da hun håper det vil kick-starte hennes sang-kariere. -> Link <- Endret 23. januar 2006 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Eh hehhe heaahahehheeh HAHAHHA --------->>BWAHAHAHHAHA<<--------- Å nei, å nei Hvorfor meldte hun seg ikke på Idol..? HVORFOR? Hadde vært 1000 ganger bedre om en hadde hatt video av det også Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg vet, men det var ikke noe kamera tilgjengelig. Uansett, jeg oppfordrer alle til å poste dette over alt. Kniz Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Å fy faen det var bra! BILDER PLIX! Jeg håper dere ALDRI lar henne glemme at hun ville synge i fylla, greit. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Å fy faen det var bra! BILDER PLIX! Jeg håper dere ALDRI lar henne glemme at hun ville synge i fylla, greit. 5483849[/snapback] Hun kommer aldri til å glemme det, jeg garanterer det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 HAHA! Så sinnsykt vakkert..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 HAEHAHHAHAHAHAHAHEHAHEHAHAHAHAHAEHEAHHHA detter snart av stolen! hahahahahaahhahaa *tørke tårer* hahahahahhahahah Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 OMFG LOL... herregud. knallbra, har ho hørt det selv i edru tilstand? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 haha....jævli bra spillt å greier !! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 knock knock knockhaha nei okey,vent då... Fy svarteskogen værste jeg har hørt sikkert noen gang.. HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA EID! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 jeg ble lei meg av å høre på sangene Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fy faen for en forferdelig stemme jeg har i hodet nå Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 *Ruller av stolen* Uff, så sykt! :!: *Tørke lattertårer* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fæææææææælt Men morsomt Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) *innlegget er slettet* Endret 23. januar 2006 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 OMFG LOL... herregud. knallbra, har ho hørt det selv i edru tilstand? 5485237[/snapback] Hun har hørt det ja. Mer enn én gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Det der var faktisk så ille at det gjorde vondt innerst i sjelen. Jeg klarte ikke mere enn ett minutt av hver sang. Jeg sammenligner å høre på dette med å bli tungekysset av en llama uten mulighet for å komme seg bort. Den slimete, blå tunga som roterer i munnen min. Så ille var det faktisk. Jeg vil heller sakte bli tråkket på pungen med stiletthæler, enn å høre på mere enn 1 minutt av de sangene. Av en mann. Endret 23. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 HUFFDA Kunne jo vært penere Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 HUFFDA Kunne jo vært penere 5489436[/snapback] Helt uten å ta side, mener jeg å påstå at det var et ufordelaktig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå