AT1S Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hei! Både jeg og Danielsn snakka litt sammen, og vi vil ta en oslo tur sammen med de som skal på TG06, og hvertfall de på Gbit rekka. Vi skal kanskje på Peppez å spise sammen med de som vil det. Vi kan jo selvfølgelig finne på noe annet, så legg til innlegg. Kanksje paintball, who knows? MVH Alexander og Daniel aka danielsn EDIT: Hvem skal være med? Alexanderhagen danielsn Hrisebro Lord-Myrrah siGz Kenneth(dammyr) MS-DOS modus ThaMezzy Scotty Nærmere informasjon kommer når flere har meldt seg på. Men det vi vet er at det bli en helg. Endret 9. februar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Kunne jo vært hyggelig, men der enda ikke sikker. Endret 9. februar 2006 av @kd Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Kunne jo vært hyggelig, men det spørs om det blir vanskelig å finne Peppez. 5483118[/snapback] Hehe ja, for det er jo ingen peppez restauranter i oslo^^ Hehe, vi kan sikkert bestille bord og, hvis vi får vite hvor mange som skal være med! Endret 22. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Men hvis vi skal innover, bør de kanskje bli en lørdag elns? hva tror dere? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Både jeg og Danielsn snakka litt sammen, og vi vil ta en oslo tur sammen med de som skal på TG06, og hvertfall de på Gbit rekka.Vi skal kanskje på Peppez å spise sammen med de som vil det. Vi kan jo selvfølgelig finne på noe annet, så legg til innlegg. Kanksje paintball, who knows? MVH Alexander og Daniel aka danielsn 5483060[/snapback] Ikke få det til å virke som det var bare deg å han som fant på dette Det har vært snakk om det en stund nå.. Men kjekt at det kom en egen tråd om det.. Men hvis vi skal innover, bør de kanskje bli en lørdag elns? hva tror dere? 5483141[/snapback] Tror lørdag er best ja.. Siden, det sikkert blir sent Og mandag er det skole.. Ser virkelig frem til dette.. Og.. Ser paintball er et tema.. For rundt en uke siden var jeg og Kenneth i Oslo og undersøkte paintball. Vi tenkte kanskje vi kan gjøre som i fjor/år og dra å finne på noe i oslo. Det vi har funnet ut av er at det maksimalt koster 400kr. Da får man leie bane, fullt utsyr etc. og 200 kuler. Og hvis det er interesse ordner jeg og Kenneth også transport fra Oslo S for dette beløpet. Og det gjør IKKE vondt! Men ta gjerne på godt med klær hvis noen skulle ville stå rett bak deg å skyte. Dessuten snakker vi vinterstid her. Dette må jo være den perfekte oppladning for CS-nerder som skal spille CS i 5 dager i strekk; spille det på ordentlig først! Noen som blir med på dette eller? Så er jo prisene på malingball her *glede seg* Og en ting til.. Hvis det skal spilles malingball (paintball), så anbefales ikke finstas Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei! Både jeg og Danielsn snakka litt sammen, og vi vil ta en oslo tur sammen med de som skal på TG06, og hvertfall de på Gbit rekka.Vi skal kanskje på Peppez å spise sammen med de som vil det. Vi kan jo selvfølgelig finne på noe annet, så legg til innlegg. Kanksje paintball, who knows? MVH Alexander og Daniel aka danielsn 5483060[/snapback] Ikke få det til å virke som det var bare deg å han som fant på dette Det har vært snakk om det en stund nå.. Men kjekt at det kom en egen tråd om det.. Men hvis vi skal innover, bør de kanskje bli en lørdag elns? hva tror dere? 5483141[/snapback] Tror lørdag er best ja.. Siden, det sikkert blir sent Og mandag er det skole.. Ser virkelig frem til dette.. Og.. Ser paintball er et tema.. For rundt en uke siden var jeg og Kenneth i Oslo og undersøkte paintball. Vi tenkte kanskje vi kan gjøre som i fjor/år og dra å finne på noe i oslo. Det vi har funnet ut av er at det maksimalt koster 400kr. Da får man leie bane, fullt utsyr etc. og 200 kuler. Og hvis det er interesse ordner jeg og Kenneth også transport fra Oslo S for dette beløpet. Og det gjør IKKE vondt! Men ta gjerne på godt med klær hvis noen skulle ville stå rett bak deg å skyte. Dessuten snakker vi vinterstid her. Dette må jo være den perfekte oppladning for CS-nerder som skal spille CS i 5 dager i strekk; spille det på ordentlig først! Noen som blir med på dette eller? Så er jo prisene på malingball her *glede seg* Og en ting til.. Hvis det skal spilles malingball (paintball), så anbefales ikke finstas 5483298[/snapback] Jeje, sa ikke at vi som fant på detta, men vi snakka om at dte hadde vært fint! EDIT: Vi gleder oss begge hvertfall Endret 23. januar 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Kunne jo vært hyggelig, men det spørs om det blir vanskelig å finne Peppez. 5483118[/snapback] Skal jeg ta det som et ja, jeg vil være med? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg er med! *gleeede seg* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg vil gjerne være med, men sitter ikke på gigabit saken Edit: Heyyy, jeg vil ikke være eldst! Edit: flaks, sjekka bare de som hadde posta her først, men sså sjekka jeg alle som var lista *phew* Endret 23. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Kunne jo vært hyggelig, men det spørs om det blir vanskelig å finne Peppez. 5483118[/snapback] Skal jeg ta det som et ja, jeg vil være med? 5483324[/snapback] Ta det som et jeg-vet-ikke-enda-for-jeg-må-se-om-jeg-blir-frisk-og-har-tid. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Definitivt med! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Kunne jo vært hyggelig, men det spørs om det blir vanskelig å finne Peppez. 5483118[/snapback] Skal jeg ta det som et ja, jeg vil være med? 5483324[/snapback] Ta det som et jeg-vet-ikke-enda-for-jeg-må-se-om-jeg-blir-frisk-og-har-tid. 5483885[/snapback] *håpe @kd blir frisk, og at du har tid* Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 hmm, det var jo få som vil være med Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg kan godt bli med, blir bare å få vite lit tmer nøyaktig når det blir osv.. ThaMezzy tror jeg også kan/vil være med. *pratemedpåskolen* Scotty Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 ThaMezzy er med Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 ThaMezzy er med 5576873[/snapback] Jeg bare bekrefter her at jeg blir med. ".Scotty." lyver ikke:P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 ThaMezzy er med 5576873[/snapback] Jeg bare bekrefter her at jeg blir med. ".Scotty." lyver ikke:P 5577767[/snapback] Fint. Trodde ikke det heller, men fint du bekrefter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå