zaint Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei.. Jeg bare lurte på om noen vet hvor man kan få tak i høytalere som drives av 12V? Har planer om å sette dette på mopeden min. Det blir jo da eventuelt å koble ledningene på fra høytalerne og inn på batteriet og ta en audio leding til en iPod mp3 spiller eller noe liknende. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vet om mange som har brukt PC høytalere, eller bare et element under sete i scooteren sin Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 du kan sette inn ipod over og en bærbare høyttaler, spørs jo litt på hvor du skal ha den da men bærbare høytalere finnes mye på båter osv, du kunne ta en kikk på biltema eller no.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309320&cks=PRL Den der bør da fungere. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 lolz 1 watt høytalere ja.. blir som og høre på mobilen det:P ville jeg heller satt på mobilen:P Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg bygde et lydanlegg til scooteren som virket bra. Jeg fikk tak i en 2X12 watt forsterker for 12 volt som jeg koblet til batteriet i scooteren. Jeg hadde en kasse på bagasjebrettet hvor forsterkeren og høyttaleren (Seas med dobbeltmembran!) var. Som lydkilde brukte jeg en walkman, som til og med tålte å bli mistet i 60 kilometer i timen og lande i en søledam. Når det regnet ble jo kassen full av vann så forsterkeren ble full av irr etterhvert, men det gjorde ingenting. Den fungerte helt fint under vann. Det enkleste er nok å få tak i et egnet kasse som er lett nok (stikkord: aluminium) og montere en høyttaler og en bilradio. Bilradioen bør være med noen år gammel (uten display, men med skrusøker) for de påvirkes ikke så mye av tenningsstøy. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Haha, høres tøft ut! Spillte for hele bygda/byn når du var ute du Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hva faen skal dere med stereo på en jævla moped? Det der er seriøst alt for dumt.. hadde ikke turt å vist meg med ett "superanlegg" på en jævla moped.. Latterlig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Han spør etter hjelp, det kan forum brukes til. At du ikke forstår meninga med alt, er ikke vårt problem. Latterlig innlegg, btw. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Han spør etter hjelp, det kan forum brukes til. At du ikke forstår meninga med alt, er ikke vårt problem.5526841[/snapback] Kjøp en ikke altfor stor forsterker da batteriet på mopeden din ikke er altfor stort, og noen ok høytalere på ikke mange watt, så burde det gå bra, evt. om du bruker en gammel bilradio som nevnt tidligere her Latterlig innlegg, btw. 5526841[/snapback] Det stemmer!! Forum er til for at folk skal få svar, samma hvor teit det høres ut for andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå