BigMomma Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Spiller Kameo og har kommet til den ildbossen etter at en har vunnet vannmannen. Hvordan løser jeg denne bossen etter at jeg har tatt alle de små dragene som kommer først? Sitter helt fast her. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du dreper alle de små dragene og så dukker selve hovedfyren opp(ikke en boss though) så spruter du vann på han til han skifter farge(han lbir brun og slutter å gløde) Da kan du bruke Pummel Weed(du er usikker på hvem som er hvem så pummel weed=blomsten) og ta to kjappe komboer før han er død(Han har kun 30 HP).....Du møter 2 stk samtidig litt senere. Du kan også slukke de lavahølene på bakken for å unngå at de healer seg selv! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 haha "drep de små dragene, sprut vann på fæl fyr så han blir brun, så bruker du blomsten. Bruk lavahull!" høres ut som et artig spill Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det er et artig spill. Jeg runda det nettopp. Lenke til kommentar
Big,fat, Scarface Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Et greitt spill. Litt enformig,men det er bra. Runda det jeg også. Enkelt. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Herlig spill spør du meg Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 perfekt!! eneste er 'A' rankingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå