Mafo Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 KDDI slipper årlig et lite knippe telefoner i en egen designserie. Disse telefonene er utformet av kjente designere, noe de så absolutt bærer preg av. Neon er ikke noe unntak. Les mer Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sykt stilig telefon. Den fronten er noe av det stiligste jeg har sett. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Utrolig artig denne ja. Lekker. Likte dog ikke at de to flippene ikke var helt inntill hverandre når den er lukket. Om noen finner noen live-bilder av mobilen blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 morsom mobil ja. minimalisme er vel inn som aldri før i disse tider, eller? kunne virkelig ha tenkt meg å sett den svarte varianten, med grønne tegn på dekselet hmm, om NMT hadde fått tak i den mobilen for nettet sitt hadde dem nok fått seg noen kunder men en liten ting, linken på artikkelsiden fører ikke til denne tråden her. den fører bare til selve forumet... Lenke til kommentar
Dontee Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 er det noen muligheter for å få kjøpt denne noen plass ? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 asia mest sansynlig, nærmere bestemt japan eller andre steder hvor dem sverger til cdma 1x nettet... Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Syns det var en utrolig fin telefon, men tastene minnet meg mest om en dyr kalkulator.. Lenke til kommentar
karce Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) her er noen reale life bilder som du spurte om:P jesus den er sexy!! Endret 23. januar 2006 av karce Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hmm, om jeg bare viste om NMT kom til å benytte simkort for sitt nett. da hadde jeg starta importfirma for disse flørt-telefonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg