FenrisC0de Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jo, jeg tenker på å skjerpe tysken min litt, og vil blandt annet finne et par kule tyske rock-band som jeg kan sitte å høre på :!: Men jeg må inrømme at det er vanskelig å finne, og lurte på om noen kan nevne noen gode forslag? Kriterier: * Må synge på tysk * Må være Rock ... Men ikke heavy metal greier, der hører man ikke hva de sier uansett! Takker og bukker! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Det meste av den tysken jeg kan har jeg fått ved å høre på Rammstein... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Er et relativt ukjent band som heter depressive age. ganske kult, de synger på IKKE på tysk, men engelsk (noe du egentlig ikke skulle ha). Er vel litt trash/metal/nu metal stil over det. D en siste cden dems kom i 94 tror jeg, men fant hjemmesiden dems (på tysk), og den virket ganske ny, kanskje de gjør et comeback? (kan ikke tysk, så skjønner ikke så mye av det som står der siden dems: http://www.depressiveage.com/pages/band.htm edit: lå noen demo sanger fra det nye albumet dems (hmm), blitt litt roligere og mer techno aktig enn sist jeg hørte dem gitt Endret 22. januar 2006 av mushi Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har bare hørt 1 sang av denne gruppen, men våger og anbefale dem for det. Die Apokalyptischen Reiter, sangen jeg har hørt er Die Sonne Scheint. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har bare hørt 1 sang av denne gruppen, men våger og anbefale dem for det. Die Apokalyptischen Reiter, sangen jeg har hørt er Die Sonne Scheint. 5483247[/snapback] Gruppen du nevner er knallgode, men er desverre feilpost da de spiller metal. =/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Böhse Onkelz. 5483600[/snapback] Stunde Des Seigers Edit: Men har hørt de er nazister. Selv om det er metal så hører man jo både hva Rammstein og Die Apokalyptischen Reiter synger så kan jo prøve det. Endret 23. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
sir-bob Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) DDR - Ingenting som vinsjan på kaia på tysk. Ed: http://www.ddr.no/presse.html Endret 23. januar 2006 av sir-bob Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 DDR og Rammstein. Det er de eneste jeg kommer på Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hva med Nena? Så vidt jeg vet er det en gruppe, selv om frontfiguren kaller seg det samme. Rammstein, Heino, Falco...de andre jeg kommer på i farten er vel allerede nevnt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Excrementory Grindfuckers =D=D=D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Excrementory Grindfuckers =D=D=D 5484735[/snapback] Second. Noen band/artister som kanskje trådstarter hører hva synger: Føler at man må legge med et bilde for å vise akkurat HVOR tyske disse gutta faktisk er. - Knorkator - In Extremo - Udo Lindenberg - Die Prinzen - Höhner - Wolfsheim Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du glemte de største av alle LarsP DSCHINGHIS KHAN! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hvordan kunne du glemme Die Flippers, John? Skamme seg. Lenke til kommentar
Oktober1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Eisbrecher, Megaherz, Unheilig <-- Fantastisk Darkseed er også et fantastisk tysk band, men synger hovedsaklig på engelsk. Edit: WOW! Dette var en gammel post! Endret 17. oktober 2012 av Oktober1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Eisbrecher, Megaherz, Unheilig <-- Fantastisk Digger denne sangen til Unheilig! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kein Hass Da, tysk Bad Brains-coverband Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Riefenstahl og Oomph! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå