Mott Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Da jeg var på arbeidsuke på elkjøp jobbet jeg på PC-klinikken. Og jeg lurer på om jeg kunne vært der 2 av de 3 timene eller aller helst alle 3 pluss en KRL time for å jobbe på PC-klinikken på elkjøp. Da jeg sikkert hadde fått mye mer ut av dette enn Fransk som jeg nå har? Men det jeg lurer på om det er noen mulighet for at jeg kunne fått jobbet på PC-klinikken noen timer i uka i stedenfor noen andre fag i hovedsak fransk? Jeg går på ungdoms skolen 9. klasse. Ville trodd dette ville vært litt det samme som Praktis Prosjekt Arbeid(PPA) Min fetter er veldig intresert i biler og han fikke "jobbe" som mekaniker i ungd. skolen. Men han har jo problemer med noe annet eplipsi eller noe sånn. Fikset litt på oppbygning av teksten og la til viktig info Endret 22. januar 2006 av Mott Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Dette vet de som jobber på skolen din mye bedre enn oss. Etter det jeg har forstått, så får du ikke fritak uten at du har et bra grunnlag for det. Vi hadde folk i klassen på u-skolen som ikke klarte å oppføre seg, og hadde sykdommer som ad-hd, dysleksi etc. og de fikk fritak i enkelte timer osv. Men de hadde en grunn. Har du en grunn? (Utenom at du VIL jobbe på Elkjøp) Snakk med rådgiver på skolen din, er mitt beste forslag. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Lær deg fransk og jobb på Elkjøp etter skolen.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Men problemet er At PC-klinikken som jeg vil jobbe på bare er åpen til 4 Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 er vell mulig å skifte, i videregående får man ivertfall lov til å gjøre hva man vil så lenge man bare lager en raport om hva du gjør. og at man lærer noe av det... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Hadde samme opplegget på ungdomsskolen.. gå til læreren din å si at du vil ut i arbeidslivet istedenfor å lære fransk. Du vil mest sansynlig få noen papirer som foreldrene dine må fylle ut og deretter må du skaffe deg en jobb.. er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Er det så lett Cultofluna? På ungdomskolen vis dette er tillfellet så er det opp til rådgiver i morgen Lenke til kommentar
Mott Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Er det så lett som du nevner Coltufona? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå