Dings Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Halla folkens! Jeg fikk mitt grafikkort (se emne)i posten i dag, og speningen var stor da jeg skulle sette det i maskinen og ikke minst se hva det var godt for. Klarte å klokke opp til det POV selv sier, og litt til.. (320/650), emn ette rdet begynte det å komme feil i bildet. Er det noen som har klart bedre overklokking, evt. erfaringer og lignende? En annen ting er at bildet i vanlig windows (XP) virker uskarpt, eller nesten litt difust. Er dette noen ting som går igjen på disse kortene? Det er ikke noe problem å se hva som står, men det ser ikke helt bra ut.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Bildet har blitt klaget på av blandt annet en i hw.no crewet. Om du ikke liker det, benytt deg av din angrerett. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 20:43, Dings skrev:En annen ting er at bildet i vanlig windows (XP) virker uskarpt, eller nesten litt difust. Er dette noen ting som går igjen på disse kortene? Anbefaler deg å ta en titt på denne tråden. Endel av Ti4200XP-kortene som Mamoz har mottatt hadde en feil, slik at 2D-kvaliteten var ganske kraftig degradert. Ta kontakt med Mamoz, så får du garantert avtalt en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå