Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med UDP(?) på dfi sli-d og lyse 10mbit

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har noen seriøse nettverksproblemer, sannsynligvis gjelder det udp trafikken min, det er vel det bf2 osv kjører på? TCP ser ut til å fungere strålendes.

Forklaring av problemet: Når jeg f.eks spiller bf2 får jeg connection lost helt vilkårlig, men det er ikke tilkoblingen som blir brutt fordi jeg laster enda ned helt stabilt via dc++ f.eks og bitcomet.. Jeg tar så å åpner min Local Area Connection og ser på de to pc ene og pakkene som blir sendt frem og tilbake.. Det virker som den slutter å lyse med en gang det ikke skjer noen trafikk på pc en, har prøvd me flere forskjellige drivere osv..

Jeg har også et Dual gb lan så jeg har prøvd med begge portene, forskjellige drivere på hvert nettverkskort, forskjellige innstillinger osv..

Så da kommer det til om det kan være min 10mbit fiberlinje som tuller, men det virker litt rart med packet loss fra lyse sine egne servere eller hva som skjer :s

Når jeg snakka med support var svaret bytt nettverkskabel og resett modemet eller hva det heter.. Det løste sjokkerendes nok ikke problemet.....

Så før jeg ringer support igjen imorgen, tror folk det er hardware, klientside bassert eller tror dere det er linja mi? Det er så sykt irriterendes :(

Takker for all hjelp..

Hardware: DFI sli-d

Windows xp 64bit sp1

Pc en er koblet rett til modemet, ingen ruter!

Endret av fisken007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...