jke Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Vil koble til psp'en min til det trådløse nettverket hjemme men jeg må ha WEP key. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Logger deg inn på den trådløse ruteren gjennom mest sannsynlig ved å skrive inn; 192.168.0.1 / 192.168.1.1 i exploreren.. (EDIT: Glemte også vanlig med ....1.1 Vis du får opp en innloggingsboks skriver du inn passord eller brukernavn.. Vis ikke en boks tutter opp, så går du på kjør -> cmd -> ipconfig /all , og så skriver du den tallrekken som står ved standard gateway i exploreren.. Så, når du har kommet inn på brukermenyen til ruteren finner du fram til den trådløse delen, og der vil du mest sannsynlig finne den under wep keys.. Eller, spør faren din eller den som har suttet opp nettverket Endret 22. januar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det er jo "passordet" du laget da du satte opp det trådløse nettverket ditt. Du kan gå inn på ruteren om du vil gjøre noen endringer, adressen er ofte typisk 192.168.1.1, 10.0.0.1 e.l. alt etter hvilken ruter du har. Redigert: siden sto oppe så lenge før jeg svarte at noen andre svarte før meg.. Endret 22. januar 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) kobler du til med kabel så unngår du problemet med wep-nøkkel. da ser du i klartekst hva wep er, så kan du notere det. kjekt å ikke glemme "koden" til det trådløse nettet. Endret 22. januar 2006 av el_cash Lenke til kommentar
jke Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 som sagt så vil jeg koble psp'en til det trådløse nettverket. Det var en fyr som kom her som installerte det. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 den må da være skrevet ned en plass... sikker på at der er Wep på nettverket? kan være opent? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg