Gå til innhold

Sette inn Plexi

Anbefalte innlegg

Hvordan setter jeg inn plexi glasset??

Skal jeg sette det på innsiden av kabinettet (eks 1), eller skal det stå lixom paralelt med kabinettet (eks 2)??

eks 1:

| <- kabinett

|

| innsiden av kabinettet...

| <- plexiglass

|

|

| <- kabinett

eks 2

| <- kabinett

|

|

| <- plexi

|

|

| <- kabinett

Håper dere skjønte illustrasjonene mine...

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke illustrasjonene dine i det hele tatt, jeg. Men fil kantene rundt hullet runde og fine så du ikke skjærer deg på dem og de blir pene, så legger du et lag med silikon på innsiden av kanten = baksiden hvis du ser på hullet utenfra. Så klistrer du bare pleksien rett på veggen fra innsiden/baksiden.

Poenget er at aluminiumsplatene i kabinettet ditt er veldig tynne, og pleksien er veldig tykk. Den tykke, stygge kanten kommer på innsiden av kabinettet og synes ikke. Du får også festet pleksien mye bedre hvis du får en stor flate med aluminium mot en stor flate pleksiglass (masse plass til lim/silikon)

Lykke til! :smile:

-Rolf-

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-14 16:13, Kjetil Lura skrev:

Quote:

cyberspin skrev (2002-09-12 21:14):

ja skjønner at ikke alle har kommet over ungdomsskole alderen ..

Har ikke du en hobby som du liker. Er helt enig at å holde på å mekke i kabinette er bare tull, Men for alldel så er det snakk om en hobby her.

ver .. det var umy sitt utsagn like over her jeg siktet til da .. ikke casemodding :razz:

[ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-09-14 17:15 ]

Lenke til kommentar
Quote:

cyberspin skrev (2002-09-14 17:14):

ver .. det var umy sitt utsagn like over her jeg siktet til da .. ikke casemodding

Jepp det forsto eg at du gjore, Hva bare måte du sa det på som eg bare måtte kommentere. Så må si sorry om du mener at eg var for grove, Eg og så umy sitt og som ikke var bra, Men han bare mobber. :grin:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...