ZeroCool Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hvordan setter jeg inn plexi glasset?? Skal jeg sette det på innsiden av kabinettet (eks 1), eller skal det stå lixom paralelt med kabinettet (eks 2)?? eks 1: | <- kabinett | | innsiden av kabinettet... | <- plexiglass | | | <- kabinett eks 2 | <- kabinett | | | <- plexi | | | <- kabinett Håper dere skjønte illustrasjonene mine... På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 på innsiden helst.. det er enklest å få til og du bør oxo skaffe deg pyntelist til å legge rundt hullet du har kappa. blir mye penere da med mindre du er gosu med stikksaga/dremelen whatever Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Skjønte ikke illustrasjonene dine i det hele tatt, jeg. Men fil kantene rundt hullet runde og fine så du ikke skjærer deg på dem og de blir pene, så legger du et lag med silikon på innsiden av kanten = baksiden hvis du ser på hullet utenfra. Så klistrer du bare pleksien rett på veggen fra innsiden/baksiden. Poenget er at aluminiumsplatene i kabinettet ditt er veldig tynne, og pleksien er veldig tykk. Den tykke, stygge kanten kommer på innsiden av kabinettet og synes ikke. Du får også festet pleksien mye bedre hvis du får en stor flate med aluminium mot en stor flate pleksiglass (masse plass til lim/silikon) Lykke til! :smile: -Rolf- Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Du setter det på innsiden slik, da ser det slik ut når du er ferdig :smile: Lenke til kommentar
umy Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 åå fett, hvis jeg limer inn plexi p åinnsiden med silikon slik, så får jeg automatisk hull i fronten, kabinettet blir svart med gullfarge på innsiden :smile: :smile: hehe ja jeg bare måtte si det :razz: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 ja skjønner at ikke alle har kommet over ungdomsskole alderen .. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: cyberspin skrev (2002-09-12 21:14):ja skjønner at ikke alle har kommet over ungdomsskole alderen .. Har ikke du en hobby som du liker. Er helt enig at å holde på å mekke i kabinette er bare tull, Men for alldel så er det snakk om en hobby her. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 16:13, Kjetil Lura skrev: Quote: cyberspin skrev (2002-09-12 21:14): ja skjønner at ikke alle har kommet over ungdomsskole alderen .. Har ikke du en hobby som du liker. Er helt enig at å holde på å mekke i kabinette er bare tull, Men for alldel så er det snakk om en hobby her. ver .. det var umy sitt utsagn like over her jeg siktet til da .. ikke casemodding :razz: [ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-09-14 17:15 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: cyberspin skrev (2002-09-14 17:14):ver .. det var umy sitt utsagn like over her jeg siktet til da .. ikke casemodding Jepp det forsto eg at du gjore, Hva bare måte du sa det på som eg bare måtte kommentere. Så må si sorry om du mener at eg var for grove, Eg og så umy sitt og som ikke var bra, Men han bare mobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå