jensemil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 2 kors. Hva synes folket om bilde? Kritikk? Kommentarer? Ps: Jeg har tenkisk sett ikke mulighet til å ha bilde skarpere Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Bildet var veldig fint.. Jeg likte det Eneste negative jeg kan komme på, var skarpheten ja! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Likte godt bildet, men hvorfor kan du ikke ta bildet skarpere? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg bare må: Our father who fart in heaven? Ellers var det fine farger, men jeg er litt usikker på om plasseringen av motivene i bildet var den optimale. Edit: Jeg likte kontrastene mellom den lyse refleksjonen og skyggen på det bakre korset. Det fremste korset er nesten litt kjedelig i forhold ... Endret 23. januar 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg syns det er litt trangt på venstre side av bildet.. Kunne godt vært en halv cm med luft mellom kanten og det første korset.. Ellers var det et bra bilde Lenke til kommentar
Vlad Tepes Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 enig i at du kunne med fordel hatt litt mer luft på venstre siden av bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå