Breivik. Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei Min far var statisk ladet, og da han tok på pcen, slo den seg av. Nå vil den ikkje på igjen, trykker på start, men skjer ingenting, skjermen lyser, men den jobber ikke. Det er en "bindestrek" som er oppe i venstre hjørnet, men det går ikke ann å skrive inn noe. Altså, noe er sannsynligvis kortsluttet. Men hva kan det være? Eller er det andre ting enn kortslutning? Takker for allle svar! Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tja si det, ta ut batteri og strøm, sett dem inn igjen, eventuellt bare strøm, bare batteri, kommer du inn i bios? altså ved å trykke F1 eller F2 eller F10 eller ,,avhengig av hva maskin du har. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Prøvd det med batteriet, hjalp dessverre ikke. Bios kommer jeg meg heller ikke inn i, da det eneste som skjer på skjermen er en blinkende bindestrek på helt svart bakgrunn. Har skiftet harddisk og RAM uten hell. Andre forslag? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 oki, statisk elektrisitet er jo skumle ting, kanskje hovedkortet er gåent,,har du prøvd en ekstern skjerm? selv om det nok ikke hjelper siden null skjer med den bindestreken din,,,hva pc er da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå