Nirie Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Varmeapparatet i bilen min slår seg ikke automatisk av, når jeg slår av tenninga på bilen. Vet noen hva som kan være galt? Skulle ha hatt et koblingsskjema over varmeapparatet til Mazda 626. Kan man finne det på nettet? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Med varmeapparatet mener du vel selve viften? Varmeelementet slår seg vel av? Følg ledningen som går fra bryteren til viften. En av ledningene går til 12V og bør egentlig gå til tenningen (altså et punkt der det er 12V når tenningen er på, og 0V når tenningen er av). Se spesielt etter hjemmelagde koblinger, så kan det hende du finner problemet. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Varmeapparatet i bilen min slår seg ikke automatisk av, når jeg slår av tenninga på bilen. Vet noen hva som kan være galt? Skulle ha hatt et koblingsskjema over varmeapparatet til Mazda 626. Kan man finne det på nettet? 5482395[/snapback] ...og du er selvsagt helt sikker på at det ikke er kjølevifta som går....? I tilfelle er det ganske normalt at denne fortsetter en stund etter at tenninga er slått av. Blir bilen unormalt varm ellers? T'Weed Lenke til kommentar
Nirie Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Varmeapparatet i bilen min slår seg ikke automatisk av, når jeg slår av tenninga på bilen. Vet noen hva som kan være galt? Skulle ha hatt et koblingsskjema over varmeapparatet til Mazda 626. Kan man finne det på nettet? 5482395[/snapback] ...og du er selvsagt helt sikker på at det ikke er kjølevifta som går....? I tilfelle er det ganske normalt at denne fortsetter en stund etter at tenninga er slått av. Blir bilen unormalt varm ellers? T'Weed 5482921[/snapback] Nei det er ikke kjølevifta, bilen blir ikke unormalt varm. Hvis jeg glemmer å slå av varmeapp., tappes batteriet ut. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Akkurat. Vel, da har jeg i grunnen ingen andre tips enn å vise til CesiuM_e sin post. Mye snodig kan skje om man feks monterer bilstereo i fylla.... T'Weed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå