Gjest Yoshi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hoy! Jeg gikk forbi Telebutikken her om dagen og så et ekstremt kult headset i et utstillingsvindu. Det var dekorert med hodeskaller og fantes i fargene rosa og lysegrønn. Fikk ikke med meg merket eller noe, men finner det ikke igjen på Telebutikkens nettsider. Får ikke mye tid til å gå tilbake til Telebutikken, så nå leter jeg etter å finne ut mer om dette headsettet og kjøpe det om det er bra og prisen er rett. Help anyone? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kanskje du finner det her et sted? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Høres ut som Skullcandy. http://www.skullcandy.com Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 så lekre ut .. noen som har testa dem? lyd osv? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kanskje du finner det her et sted? 5482764[/snapback] I think I made myself pretty clear. men finner det ikke igjen på Telebutikkens nettsider. Jess, fant det på Skullcandy Stikekr tilbake til butikken og ser litt mer på det en gang. Om noen vet noe om slike headset eller finner på tester på nettet, så legg det i tråden eller PM Lenke til kommentar
laqua Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Headsettene er dødskule - jeg har de rosa selv! Det er til og med nagler på toppen av det (så ikke det før de var i postkassen) . Lyden er ganske god.. men ikke _ekstremt_ god. Får de bl.a. på www.nowire.no og i en del snowboard sjapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå