Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant en tilsynelatende bænkers. Treviso - Lazio U.

Det kan jo ikke bli no annet. To svekkede lag, helt klart U-fare. Faktisk 70 % tipper jeg. Så jeg spiller nok en Singel på den kampen ja. Satser vel en 50-lapp =)

 

Tror Ascoli tar poeng fra Juventus.

 

@ Jarmo. Haaaha.. Vi får se den 28.februar. =) Skal slå deg ned i støvlene *humre*

Lenke til kommentar

Haha da skal jeg gi deg et tips som du kan følge imorgen. Hvis du ikke har skaffet deg konto hos Betsafe så går det nok ikke (Bet On Bet har ikke det spillet). Men Roma - Livorno H 0-1 Asian Handicap. Det vil si at hvis Roma scorer 2 mål, så vinner de 2-1. Oddsen er oppe i 2.95. Helt klart noe som går inn.

Lenke til kommentar

Trodde dere bare spilte på Fotball jeg. Oki dere skal ha tips?

 

sø 06-01-29 12:30

ADO Den Haag - PSV

under/over Hol. Eredivisie over 2.5 goals 1.55

 

;) Sats en hundrings.. Tror nok denne skal over..

Har en Basketballkamp som skal spilles i natt da. Men er usikker på om den vil gå inn.

 

sø 06-01-29 02:00

Memphis Grizzlies - NO/Oklahoma City Hornets

 

handikap 1 (-7.5) 1.90

 

(At Memphis vil vinne med 7,5 mål eller mer )

;) Får satse på at den går inn. Bare å følge med hvis dere har lyst ;)

*Jeg slokner nå*

Lenke til kommentar

min tippelapp imorra skal slå vekk all tvil om at jeg ikke kan tippe! :cool:

 

imorra får jeg nemlig 12 rette, har studert lagene nøye og sett på tidligere resultater og er kommer fram til den beste lappen! (med 5 garderinger :p )

 

1. Portsmouth - Liverpool B

2. Wolverhampt - Manchester U B

3. Celta Vigo - Real Madrid UB

4. Mallorca - Barcelona B

5. Osasuna - Real Betis H

6. Sevilla - Villarreal HB

7. Alaves - Real Sociedad UB

8. Lecce - Inter B

9. Monaco - Lyon UB

10. Lille - Metz H

11. Kaiserslauter - Schalke 04 B

12. Arminia Bie - Werder Breme HB

pris: 64kr :)

 

hva syns dere? :)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

jepp

 

5-8-11 er sikker som banken ;)

 

Osasuna hjemme: 9-1-0

Real Betis borte: 0-4-5

det sier seg selv ;)

 

Lecce hjemme: 2-4-4

Inter borte: 5-3-2

det er litt jevnt vis man ser der, men vis man ser på formen til inter 10 siste kampene 9-1-0 og Lecce siste 10 kamper 2-3-5 så er dette en klar B

 

Kaiser hjemme: 2-2-5

Schalke borte: 3-4-2

vel grunnen til at jeg holder på schalke er at de ligger på 4plass mens kaiser på 18plass, pluss at kaiser siste 10kamper er 1-2-7 som ikke er det sterkeste akkurat. mens schalke04 har 5-3-2 på 10siste er ikke så værst

så dette er en litt usikker kamp, men også sikker på en måte! men pga minimum med garderinger må dette bli en sikker B

 

 

det med Manu tenkte jeg lenge over, men kom fram til at Manu må vinne denne kampen, ingenting annet er godkjent.

før kunne Manu skyve vekk FA og Ligacup, men nå som chelsea er på banen må de rett og slett ta med seg det de kan!

og når det i tillegg er wolves som er 1divisjon under så bør de og skal de klare det!

 

håper dette var til litt hjelp :)

 

og med 5garderinger kan man nesten ikke gardere favorit lag som Manu, da må man prioritere litt usikkre kamper på middelhavs lagene, og jevne kamper som monaco-lyon

 

var forresten veldig usikker angående Liverpool også, men tenkte det samme som jeg gjorde med Manu :)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Ser ut til at det kan gå inn. Men da vinner du ikke store pengene heller. For majoriteten av den norske befolkningen har nok spilt sånn ca likt som deg. Hvis du fks hadde spilt mot Inter så kunne du kanskje ha fått en god premie, men denne har kan nok gå inn ;) Bare ikke så stor gevinst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...