Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2


Jarmo

Anbefalte innlegg

Jeg spiller ikke Africansk mesterskap. Altfor masse ustabile greier der som jeg ikke orker å sjekke. Togo gjør det bra og Elfenbenskysten er jo knallgode nå. Skal man spille etter det man har hørt sånn generelt, så spiller man på lag som Nigeria osv.. Altfor risky. Jeg tar aldri sjansen på sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller ikke Africansk mesterskap. Altfor masse ustabile greier der som jeg ikke orker å sjekke. Togo gjør det bra og Elfenbenskysten er jo knallgode nå. Skal man spille etter det man har hørt sånn generelt, så spiller man på lag som Nigeria osv.. Altfor risky. Jeg tar aldri sjansen på sånt.

5502442[/snapback]

 

HV-71 B da ?

Lenke til kommentar
Haha, du får kalle meg idiot. Men denne kampen tror jeg faktisk HV taper. Det er bunn mot topp. Og Leksand kan overraske når man minst venter det. HV har falt av i det siste med 3 tap de siste bortekampene. Hmm =P Lukter en svak H. Men det er bare jeg som tipper.

5502467[/snapback]

 

Hehe ! Jeg får roa deg litt ned: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle544828.ece ;)

Lenke til kommentar
Haha, du får kalle meg idiot. Men denne kampen tror jeg faktisk HV taper. Det er bunn mot topp. Og Leksand kan overraske når man minst venter det. HV har falt av i det siste med 3 tap de siste bortekampene. Hmm =P Lukter en svak H. Men det er bare jeg som tipper.

5502467[/snapback]

 

HV leder 4 -1 :p

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Har sett litt på kampene som går til helgen. Og har kommet frem til to trippel bonger.

 

 

47 H Auxerre Rennes 1,60

58 H Milan Sampdoria 1,30

67 H Roma Livorno 1,55

 

 

79 H Valencia Real Zaragoza 1,50

80 H Osasuna Real Betis 1,65

102 B Lecce Inter 1,30

 

Begge får 3,22 i odds hos NT. Har selv tenkt å satse 100kr på hver.

 

EDIT: jarmo, vet du hvordan en får opp statistikker på turbo tipp? Når jeg klikker på kampene er det bare blankt... :ohmy:

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Har sett litt på kampene som går til helgen. Og har kommet frem til to trippel bonger.

 

 

47 H Auxerre Rennes 1,60

58 H Milan Sampdoria          1,30

67 H Roma Livorno          1,55

 

 

79 H Valencia Real Zaragoza 1,50

80 H Osasuna Real Betis          1,65

102 B Lecce  Inter                   1,30

 

Begge får 3,22 i odds hos NT. Har selv tenkt å satse 100kr på hver.

5503607[/snapback]

 

 

Hvis bare et av disse går inn så har du 122,- i gevinst uansett....

Har mest tro på den første :)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...